Volgers

woensdag 8 november 2023

Peace of Light (1) contributor bij Beccy's Place

Hallo allemaal,

Weer zo'n prachtige digital stamps,
waar ik als contributor van Beccy's Place
mee aan het werk mocht.
Het is de "Peace of Light set"
en daar heb ik voor vandaag en voor 
morgen een kaart mee gemaakt.

Hier is de eerste

De digital stamp set "Peace of Light" kan je HIER 
in Beccy's Online Shop vinden.
Gekleurd met Faber Castell Polychromos potloden.
Een achtergrondje erbij gemaakt met inkt en een stencil.


Willen jullie graag kans maken om  leuke
digital stamps van Beccy's Place te winnen ?
Bekijk dan wat je hiervoor moet doen op :



Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 

Komen jullie morgen terug voor mijn 2de kerstkaart
met de "Peace of Light set" ? 
 Groetjes 



13 opmerkingen:

  1. Prachtige kerstkaart Carla.
    Mooie achtergrond.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie ingekleurde stempelkaart, Carla
    Die achtergrond stencil gebruik ik ook graag, geeft mooi effect
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf effect dat stencil, heel mooi bij je ingekleurde plaatje 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kaart en heel mooi ingekleurde digi.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kerstkaart heb je gemaakt, Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaaart is een plaatje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik had hem ook al bij Beccy bewonderd!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart, heel mooi ingekleurd en een mooie achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi ingekleurd die afbeelding en een mooie achtergrond heb je gemaakt Carla.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Carla, wat heb je mooi gekleurd!! Prachtig. Je kaart is heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie kaart Carla, en de crackle achtergrond vind ik heel gaaf.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen