Volgers

donderdag 16 november 2023

Kerstman en Rudolph met de trein

Akke akke tuut tuut
de spoorweg vrijhouden aub,
want de Kerstman en Rudolph komen er aan.
Ze hebben een volle trein 
met kerstcadeautjes bij.
Hoe leuk is dit.


Ik neem gewoonlijk mijn foto's nog altijd met een
gewoon fototoestelletje, maar deze heb ik nu eens
met mijn smartphone genomen om het verschil te zien.
De kleuren zijn beter, maar de afbeelding is dan weer kleiner.
Hoe nemen jullie foto's voor op blog ?

En dan nu nog een stukje er uit 
om in close-up te plaatsen.


De digi uitgeprint op kraft en ingekleurd met
Faber Castell Polychromos potloden.

CHALLENGE:
2 Sisters on the Blog : ch. #80, Kerstvervoer

Kleuren met Potloden : november challenge, Alles Mag

Stamping Sensations : Nov. Ch. "Get ready for Christmas"

Sheepski Designs : Ch. #80 "Getting ready for Christmas" (2de kaart)

C.R.A.F.T. challenge : Challenge 698, Christmas


Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

31 opmerkingen:

  1. Heel leuke kaart en mooi gekleurd. Deze kan ook nog meedoen bij de Kleuren met Potloden challenge!
    Ik neem foto's met mijn smartphone.
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. puffpuff volle trein, leuke kaart.
    ik maak de foto's met mijn mobiel en het liefste buiten bij daglicht.
    gr alma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke tjokvolle trein ..mooie kaart.
    klein oud fototoestelletje...
    Gezellig dat je er bij bent met een wekelijkse kerstkaart.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit Dt52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje met de tjoek trein Carla!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O, wat een leuke afbeelding is dit. Gaaf dat je een bruine (kraft) kaart hebt gebruikt.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen

  6. A gorgeous card
    Thank you for joining us at CRAFT Challenge Blog challenge.
    Good luck Ginny DT for CRAFT Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooo hij is geweldig je kaart Carla, zo leuk Rudolf en Santa zo gezellig in de trein.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt een leuke digi is dat. Heel mooi kaartje.
    Ik maak foto's met mijn fototoestel. Voor het moment met de flits vanwege het donkere weer, maar dan krijg je een weerspiegeling erop.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke afbeelding en mooi ingekleurd op kraft Carla. Ik neem mijn foto's met een fototoestel bij daglicht. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi kaartje zo met dat kraft! Mooi gedaan. Ik neem mijn foto's ook met een fototoestel, vind de foto's dan toch mooier en inderdaad groter! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful colouring, great card. Anesha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een enige digi is dit! Ik neem mijn foto's tegenwoordig met mijn mobiel. Vind de kleuren dan mooier.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wow wat een geweldige kaart is dit.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuk kaart!
    Leuk dat je weer meedoet met onze challenge, dank je wel!
    En ik maak meestal de foto's met mijn mobiel.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterend kaartje met deze leuke afbeelding en mooi ingekleurd. Neem mijn foto's met mijn tablet.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kerstkaart Carla
    Mooi ingekleurd
    Ik maak mijn foto's in een fotostudiootje met mijn mobiele telefoon, de foto's komen in de cloud, waar ik ze opsla op mijn computer en bewerk voor het blog
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kaart en mooi gekleurd op dat kraftpapier.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuk Carla en wat mooi gekleurd. Op kraft geeft altijd een mooi effect, he?

    BeantwoordenVerwijderen
  19. That's a really lovely image Carla, many thanks for haring with us at Stamping Sensations challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke digi! Mooi kleurwerk op het kraftpapier.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Superleuke afbeelding en erg leuk dat je koos voor kleuren op kraft, daar hou ik van! Mooie rand ook, een gave kaart Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke digi. Mooi ingekleurd op kraftkarton. Zelf maak ik foto's van mijn kaarten met mijn Ipad.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke kaart, Carla! En ik neem mijn foto's altijd met de smartphone, want ik heb geen ander toestel meer.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je kaart heeft op dit bruine craft een hele nostalgische uitstraling gekregen Carla. Erg mooi gedaan zo! šŸ‘
    Fijn weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat Een mooie kaart en wat heb je het mooi ingekleurd
    Ik maak mijn foto’s met mijn fototoestel
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Fabulous creation! Thanks for sharing with us at CRAFT Challenge!

    Judy V
    GDT

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuke stempel! En mooi zacht zo op het kraft! Dankjewel dat je meedoet bij ons bij Stamping Sensations! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een baken van genialiteit! Je bericht is zowel inzichtelijk als goed gemaakt. Bedankt voor het delen van je waardevolle perspectief.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Enige afbeelding Carla! En weer prachtig ingekleurd!
    Ik heb geen fototoestel dus maak al mijn foto's met mijn smartphone, maar ik ben geen kei in foto's maken. Wat inhoudt dat ik een kaart diverse keren 'moet' fotograferen.
    Gezellig dat je weer van de partij bent bij KmP!

    BeantwoordenVerwijderen