Volgers

maandag 18 september 2023

Scary steampunk

Dag allemaal,

Met de kaart die ik nu laat zien,
wou ik eens een speciale uitdaging aangaan.
Bij Do-Al(l) Kreatives willen ze deze maand STEAMPUNK zien.
Het hele ruige met gekke plaatjes heb ik achter mij gelaten,
een beetje eng dat mag en daarom heb ik voor deze uil gekozen.
Best heel leuk om te maken.


De uil heb ik op de computer gevonden tussen tattoo afbeeldingen.
Deze heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden.
Voor de achtergrond heb ik inktjes, een stencil en stempels gebruikt.
De buitenrand de streepjes is ook een stempel, waar ik een kader
mee gemaakt heb. Op de hoeken 4 stoere brads erbij.
Een uitgesneden tandwiel mocht hier ook niet bij ontbreken. 
Dat heb ik onder de tekst geplakt.


CHALLENGE:

Do-Al(l) Kreatives : #81, steampunk

Allsorts Challenge : Week 746, Masculine with the option of AG

2 Sisters on the Blog : Challenge 78, Herfst (2de inzending)

Kleuren met Potloden : Alles Mag (2de inzending)

Gezellig dat je even kwam kijken.
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

27 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaart is dit Carla....heel erg mooi gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave kaart, je zou hem ook kunnen gebruiken voor een Harry Potter fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Carla, wat een gave stoere kaart.
    Heel mooi gemaakt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo dat is heel mooi geworden, echt een hele stoere kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je opdracht is geslaagd, knap gemaakt , mooi achtergrondje!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een stoer kaartje Carla, mooi gedaan. Hier staat ook een mooi kaartje te pronken met een uil erop, bedankt daarvoor.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gaaf gemaakt !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dat knap gedaan Carla, extra uitdaging als het je ding eigenlijk helemaal niet is, mooi!
    Fijne avond gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Knap gemaakt Carla, echt eens iets wat we niet van je gewoon zijn 😉
    Leuke kaart voor een stoere jongen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat stoer deze steampunk kaart. De uil staat prachtig op die mooie achtergrond.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful creation Carla. Hugs Anesha x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De uil ziet er wel heel scary uit, hij past zo mooi op de achtergrond,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is something a bit special it looks fantastic thank you for joining us at Allsorts
    hugs
    lolo x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat was wel een uitdaging Carla! Wat een prachtig resultaat en hele mooie keuze deze uil, goed gedaan hoor!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super card, what an amazing owl! Thank you for joining in the Allsorts Challenge this week.
    Liz xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je hebt jezelf goed uitgedaagd en ik vind hem super gaaf geworden.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart Carla
    Heel mooi ingekleurd
    Mooi stoer geheel
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart Carla, ik zie er alleen niet echt een herfstkaart in.
    Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi gemaakt Carla, net als je 1e inzending. Maar hier zie ik niet echt een herfstkaart in.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontehblog

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow, what a stunning owl. This is really a powerful bird. And so perfectly colored! I really love this beautiful background. It looks so fitting for the owl. The edges are also beautifully stitched.
    Thank you for sharing this special card with the current Do-Al(l) Kreatives challenge.
    Hugs Uschi

    BeantwoordenVerwijderen
  21. De uil past prachtig bij de mooie achtergronden het streepjes kader. Leuk dat je de uitdaging bent aangegaan. Bedankt voor het meedoen aan de DAK challenge.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een mooie kaart mooi ingekleurd
    Leuk dat je weer mee doet bij kleuren met potloden
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat heb jij je uit laten dagen. Een geweldige creatie. Nou ik ben ook met een kaartje bezig. Die van jouw is mooi geworden, mooi afgewerkt ook. Dank je wel voor jouw bijdrage aan KMP. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen