Volgers

donderdag 28 september 2023

Kiekeboe schildpad

Hallo allemaal,

Vorig weekend ben ik naar de hobbybeurs geweest
en heb ik me enkele hele leuke stempels aangekocht.
Ik ben er al mee aan de slag gegaan.
Het schildpadje is al klaar en
er zullen nog van zijn vriendjes volgen.


Voor de achtergrond heb ik restjes papier gebruikt.
Deze waren goed met elkaar en met de schildpad te combineren.


De stempel komt uit 'Funny animals 1' 
designed door mijn naamgenootje Carla Creaties
en is van Craft Emotions.
Die heb ik ingekleurd met
Faber Castell Polychromos potloden.


CHALLENGE:
KIC : #184, Kaart met restjes designpapier
Kleuren met Potloden : Alles Mag (3de inzending)

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

16 opmerkingen:

  1. Leuk die schildpad als topper boven de tekst. Ook mooie restjes erbij gezocht.
    Mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit een grappige stempel Carla! Je hebt er een mooie kaart mee gemaakt en gaaf DP erbij gezocht, heel leuk gedaan zo.
    Fijne avond gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart Carla.
    Wat een leuke stempel van de schildpad.
    Leuk afgewerkt met de restjes papier.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een grappige stempel is dat, leuk zo boven het schildje. Mooi zo met de restjes.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geinige stempel heb je gescoord op de beurs! Hij komt heel mooi uit op al die strookjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart heb je met deze grappige kiekeboe schildpad gemaakt. Handig om zo je restjes papier ook op te maken. Gezellig dat je meedoet met de Challenge van Kleuren met potloden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. grappig kaartje, netjes, al je restjes opgebruikt, mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk om zo je restjes op te maken!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke kaart, Carla
    Ik heb dat stempelsetje ook en de schildpad nog niet gebruikt, maar jij hebt em heel goed gebruikt erg leuk met al die verschillende stukjes designpapier!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel leuke vrolijke kaart, de stempel is erg mooi ingekleurd, daar ben jij echt een kei in. Ik vind de witte horizontale reepjes papier heel goed gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke kaart met de kiekeboe schildpad. Mooie achtergrond heb je met de verschillende groene papierstrookjes gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. super leuke schildpaddenkaart heb je gemaakt
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt kic

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke kaart Carla, waar die restjes al niet goed voor zijn.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een superleuke kaart zeg,
    Bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtige kaart, bedankt om mee te doen, groetjes Darline

    BeantwoordenVerwijderen