Volgers

woensdag 13 juli 2022

Peace Turtle

Hallo allemaal,

Ook al vind ik het voor deze maand 
een moeilijke sketch bij Cheerful Sketches;
ik heb er toch een 2de kaart mee gemaakt.
Een hele andere waarbij ik hier gebruik maakte van
"Peace Turtle" uit de set "Slow Lane" van Beccy's Place.


De digi set "Slow Lane" kan je HIER in 
Beccy's Online Store vinden.
Ingekleurd op kraftpapier met Faber Castell Polychromos 


CHALLENGE:

Allsorts Challenge : Week 684 - Allsorts of Animals


Cheerful Sketches : Challenge 110 (zie sketch hieronder, gedraaid)
(2de inzending)

Wil je kans maken om digital stamp setjes 
van Beccy's Place te winnen ?
Stuur dan je kaartje HIER in voor de challenge 
van Beccy's Place
en / of
HIER voor de challenge van Carlin's Kaartenparadijs

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

17 opmerkingen:

  1. Die heb je mooi ingekleurd deze leuke digi van Beccy.
    Een prachtig kaartje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart heb je gemaakt, Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind em zo leuk,Carla
    Dat schildpadje is zo mooi ingekleurd en verwerkt tot kaart!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi geworden. Leuk hoe je de sketch hebt gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuke kaart, die schildpad staat er zo cool bij.
    Dank je voor de tip, ik wist niet dat Beccy's Place ook een challengeblog heeft, heb mijn kaart daar meteen maar gelinkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerd is die schildpad. Hier word je spontaan zen van. Fijn dat je nogmaals meedoet bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart heb je met deze turtle en sketch gemaakt Carla!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart met deze digi van Beccy.
    Mooi ingekleurd Carla.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat heb je heel mooi gedaan, Carla! Leuk dat je nog een keer meedoet. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze is echt erg leuk!! Mooi gekleurd.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A fun image for our 'Allsorts' of Animals theme this week, thank you for joining us.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Superleuke kaart met deze grappige schildpad. Heel mooi in groen. Bedankt voor jouw deelname aan onze challenge bij Cheerful Sketches. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Your card is wonderful Carla, you've done a fabulous job colouring the image! I really like your interpretation of the sketch too. The flowers are a lovely addition and I like all the different layers you added.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ben het helemaal met je eens, ook ik heb al zitten stoeien met de sketch, het valt me niet mee, maar jij hebt hier een prachtresultaat neergezet, ontzettend leuk gedaan. Je kleurwerk op het kraft ziet er weer mooi uit. Gezellig dat je meedoet met onze challenge, groetjes Petra DT Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hmmmm, ik dacht dat ik al een reactie achtergelaten had, maar ik zie 'm niet staan. Daarom nog maar 'n keer.) Je hebt een prachtige kaart gemaakt Carla. Geweldig leuke schildpad die je super hebt ingekleurd.
    Superleuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Om eerlijk te zijn had ik dat ook hoor, het is best een bewerkelijke sketch.
    Maar het ging je ook voor de 2de keer goed af.
    Ze blijven leuk, die schildpad Digi's.
    Ik heb er ook nog steeds veel plezier van.
    Dank je wel voor nog een deelname bij Cheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart heb je gemaakt carla en mooi ingekleurd leuk dat je weer mee doet bij kleuren met potloden
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen