Volgers

maandag 18 juli 2022

Howdy Girl (1) Contributor bij Beccy's Place

Hallo allemaal,

Beccy heeft enkele nieuwe digital stamp setjes
in haar Online Webshop.
Als contributor mocht ik voor haar voorbeeldjes maken
met o.a. het setje "Howdy Girl".
Ik denk dat ze dit setje niet toevallig aan mij heeft gegeven.
Mijn eerste voorbeeld is voor vandaag. 
en voor morgen heb ik weer een heel andere.


"Joyce", de chique dame, volop aan het genieten van haar kopje koffie,
terwijl de buurvrouwen "Mona 1, Trudy en Mona 2"
haar stiekem van over de haag haar staan te begluren.
Deze koeien komen uit het digitaal stempel setje 
"Howdy Girl" van Beccy's Place en kan je
HIER in Beccy's Online Store vinden.
Mona 1 heb ik gespiegeld en is samen met de andere 2 
slechts gedeeltelijk gebruikt.
De koeien zijn ingekleurd met Faber Castell Polychromos.
De achterond heb ik gekleurd met Distress inkt.
Daarna met een klein blaadje van Card-io een haag gestempeld
en ook nog wat grassen.
De tekst op de computer geschreven en op de kaart geprint.


Deze kleurtjes van Faber Castell Polychromos
gebruikte ik voor het inkleuren van de koeien.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
Komen jullie morgen terug voor mijn andere kaart ?
 Tot kijk, 
 Groetjes


14 opmerkingen:

  1. Wat een leuke koeien kaart Carla.
    Mooi de achtergrond enheg gestempeld. .
    Tof gedaan.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit past perfect in jouw straatje, Carla. Erg leuke kaart geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat is die leuk met die leuke "dames"! Hihi, Ik zie ze al bij jou over de haag gluren;-) Je hebt het prachtig ingekleurd!
    Groetje, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een loeigoeie kaart Carla 🙂
    Zo leuk met de achtergrond die je erbij hebt gemaakt.
    Echt typische digiset voor jou 😉🙂
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaart Carla
    Die koetjes zo grappig!
    Doet me denken aan de koetjes die ik op mijn fietsronde met Saartje altijd zie, die zijn ook zo nieuwsgierig en altijd lopen ze een stukje met ons mee, met de sloot tussen ons in...
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beccy weet wel wat ze aan wie geeft! Deze set past zó goed bij jou en je hebt er een ontzettend leuke kaart mee gemaakt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf gekleurd, maar vooral eentje die zo in een boek kan! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig, wat heb je een gave kaart met de set gemaakt! Je zou raar opkijken als je jullie koeien hierop kunt betrappen 🤣
    Je hebt fantastisch stempel- en kleurwerk geleverd!
    Die tweede kaart met de set is ook gaaf, kaar daar reageer ik morgen op 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Grappig kaartje met die koetjes. En wat een kleurwerk in die haag ! Heel mooie hoor! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super grappige kaart !!!!!!
    Mooi gekleurd !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Love your card, such fun. Anesha x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahaha, wat leuk dat juist jij deze stempelset kreeg! Heel erg leuk! Je wordt meteen vrolijk bij het zien van deze kaart. En je hebt weer prachtig kleurwerk verricht

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat ontzettend leuk gedaan. Echt heel grappig

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wel leuk dat je met deze toffe stempels aan de slag mocht!
    Superleuke kaart.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen