Volgers

vrijdag 25 juni 2021

Gastdesigner bij Kleuren met Potloden

Hallo allemaal,

In mei werd mijn kaartje voor de challenge 
bij Kleuren met Potloden uitgekozen
en toen kreeg ik de uitnodiging om Gastdesigner te zijn.
Wanneer ik er de tijd voor heb, 
doe ik dat heel graag.
Zo ben ik met de lopende challenge:

GEEN VIERKANT OF RECHTHOEK 

en een leuke digi van hun sponsor My Besties 
die ik kreeg toegestuurd, aan de slag gegaan.
Hieronder zien jullie het resultaat.


Een tienerkaartje, dat ik inmiddels nu al klaar heb,
voor de verjaardag van kleindochter, Sam, van mijn zus.
De digi heb ik ingekleurd met
Faber Castell Polychromos potloden.




Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

10 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke kaart heb je met deze schattige digi gemaakt. De digi ook prachtig ingekleurd.
    Leuk en gezellig dat je bij ons (Kleuren met potloden) GDT bent.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Carla this is a stunning card. That image is so pretty. Have a good weekend. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke meisjeskaart en mooi gecombineerd in rood en geel ! Digi heel mooi ingekleurd ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart, en die digi is supermooi ingekleurd ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke meidenkaart Carla en ook een leuk kaartmodelletje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke verjaardagskaart is dit, Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje Carla
    Moooi ingekleurd en prachtig model
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Carla.
    Heel mooi ingekleurd.
    Leuk modelletje.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig tienerkaartje Carla.
    Ik las hieronder dat je een ingreep achter de rug hebt, beterschap.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen collega, hihihi! Wat een gaaf model heb je gemaakt, het ziet er zo vrolijk en feestelijk uit!! Mooie gekleurde lieve digi!
    Hoop dat je je alweer iets beter voelt, fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen