Volgers

dinsdag 1 juni 2021

Challenge 35 (Juni) bij Carlin's Kaartenparadijs

Hallo allemaal,

Het is weer terug aan mij om bij Carlin's Kaartenparadijs 
een nieuw thema te bedenken.

IN / OP of AAN HET WATER + TOUW of LINT
IN / ON or AT THE WATER + ROPE or RIBBON

Een heel gemakkelijk thema met veel mogelijkheden.
Dit is mijn voorbeeldkaartje geworden.


Gemaakt met de digital stamp "Fisherman" uit de set
"Gone Fishin" van Beccy's Place.
Je kan de set HIER in Beccy's Online Shop vinden.


Ik heb het uitgesneden met een mal van Nellie Snellen.
Het rondje ingekleurd met Distress Inkt.
Nog enkele andere silhouet stempeltjes erbij gebruikt.
Voor het label heb ik nog een stempel van een fles bovengevist.
De kaart afgewerkt met een stukje touw.

Doen jullie deze maand ook weer mee ?

Challenge waar ik met deze kaart ga aan deelnemen:
KIC: #154 Lint, Kant, Jute of Touw

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 


15 opmerkingen:

  1. Leuke challenge
    Ik ben met challenges gestopt het geeft me te veel druk, naast alle andere dingetjes, maar ik geniet wel van alle creaties die jullie mogen ontvangen
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een prachtige kaart gemaakt voor de challenge met veel leuke details.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje met het loze vissertje die een fles aan de haak heeft. 😀
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij doet me aan mijn schoonbroer denken, rustig vissen aan de waterkant met af en toe een drankje erbij. Heel mooi gemaakt!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Carla this is a stunning card. I love it. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie rustgevende kaart!
    Fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Carla, en hij past inderdaad goed bij onze challenege.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie voorbeeldkaart voor de nieuwe challenge Carla. Leuk gedaan met de visser die een flesje met tekst opvist.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart, super voor een visser ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zag deze kaart al op jullie blog.
    Wat ik zo leuk vind is de visser de tekst opgevist heeft, zo leuk bedacht.
    Ik ga zeker meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuk kaartje Carla
    Die opgehengelde fles vind ik leuk bedacht!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke visserskaart
    bedankt voor het meedoen aan de challenge 50
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke kaart, Carla.
    Dank je wel voor je deelname aan KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen