Volgers

dinsdag 29 december 2020

Sneeuwpop 8 (Doortjes Digi's)

Hallo allemaal,


Vandaag laat het DT van Doortjes Digi's
voorbeeldjes voor thema, KERST / CHRISTMAS, zien.
Dora maakte voor ons weer mooie en leuke digi's
waar we mee aan het werk mochten.
Ik vond "Sneeuwpop 8" wel een hele leuke 
om in een kaart te verwerken.


Ik heb de digi ingekleurd met
Faber Castell Polychromos.
Zowel voor de sneeuwpop als voor de tekst 
heb ik snijmallen van Nellie Snellen gebruikt.
De kerstboom is ook van Nellie Snellen (SDL026)
De Poinsettia is gemaakt met snijmallen van Marianne Design
(Lr 0122 + Lr 0142)
Het Design Papier komt van de Action.

Wil je deze digi of een andere van Dora  bestellen
dan kan  dat via een e-mail naar


Al mijn kaarten die ik in 2020 gemaakt heb zijn verzonden
en ook deze zal al wel op zijn bestemming zijn toegekomen.

Sorry dat er niet voor ieder van mijn blogbezoekers een kaartje is.
Je moet eens kunnen beslissen van, nu zijn het er echt wel genoeg.
Ik ben ook niet van plan om er nog meer te maken, dat lukt me niet.

Ik heb ook niet iedereen afzonderlijk bedankt 
voor de mooie kaarten die ik ontvangen heb,
dus bij deze doe ik dat hier 
IEDEREEN BEDANKT voor jullie 
mooie en leuke kerstkaarten die onze woning
zo mooi versieren.

 Tot kijk, 
 Groetjes 

17 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd en een mooie poinsettia! leuk zo een combinatie van de twee mallen!
    Fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo schattig je kaartje het is wel een hele toffe sneeuwpop Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kerstkaartje Carla
    Leuke digistamp en zo mooi ingekleurd!
    Natuurlijk kun je niet aan iedereen een kaart sturen ik maak ook mijn keuzes en ben ook zo rond de 70 kerstkaarten gekomen
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaartje is weer heel leuk en die van jou is hier al een poosje geleden aangekomen. Ik hoop die van mij ook. Ook ik ben gestopt met toevoegen van kaartjes die verstuurd moeten worden. Het zijn er inmiddels al zo 35 blogdinnen naast mijn gewone kaarten.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Carla this is a gorgeous card. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Carla.
    Nee dat snap ik helemaal, ik heb ook keuzes moeten maken. Vorig jaar waren er al veel afgevallen van vrienden die stuurden alleen digitaal alles. Dus dacht sorry ik stop er ook mee. Dus dacht heb nu niet zoveel meer nodig, kreeg ik heel veel uit blogland en van fb. Dus gauw bijgemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is prachtig geworden met die mooi ingekleurde digi.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kaart Carla. Leuk met het sneeuw effect op het boompje en poinsettia.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze sneeuwpop is echt een dotje. Hij heeft staat mooi in de spotlight op je kaartje.
    Ik vind het heel knap hoe jullie het überhaupt voor elkaar krijgen om zoveel kerstkaartjes te maken.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke sneeuwpop en zo mooi gekleurd. Leuk DP en toffe details.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaartje, met de sneeuwman.
    Mooi ingekleurd.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi werk. En inderdaad je moet een keuze maken naar wie je een kaartje stuurt.
    Fijn eindejaar, geniet ervan i jullie bubbel en hou jullie gezond
    Groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Carla,
    wat een leuke kaart! En je hebt helemaal gelijk. Ik maak kerstkaarten voor de bloggers en nieuwjaarskaarten voor familie en vrienden. Vanavond nog 6 kaarten gemaakt omdat ik mensen vergeten was, maar dat voelt dan wel als druk...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie kerstkaart met die leuke sneeuwpop! Ik ben alvast blij met jouw kerstkaart ;) Ik wens je een fijne jaarwissel! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie kaart. Meer heeft het niet nodig. Zo is het goed. Top!

    BeantwoordenVerwijderen