Volgers

maandag 7 december 2020

Renée

Hallo allemaal,


Gisteren vroeg mijn dochter of ik een geboortekaartje wou maken.
Een opdrachtje dat ik bij de vele opdrachtjes, die nog in mijn planning staan,
 erbij kwam, maar met veel plezier gedaan.
Een meisje kreeg een zusje, genaamd Renée, erbij.
Dit stempeltjes van Eline Pellinckhof, is al een oudje,
maar kwam weer goed van pas.
We gebruikten het 10 jaar geleden voor het eerst,
om de geboortekaartjes van mijn 2de kleinzoon ermee te maken.
Nu een beetje aangepast, zodat de oudste meer op een meisje gelijkt.


Het stempeltje heb ik ingekleurd in
meisjeskleuren en gebruikte hiervoor mijn
Faber Castell Polychromos potloden.


Net voor het weekend kreeg ik het  leuke nieuws van  Stamping Sensations 
ik had gewonnen met deze kaart

en dan stond ik ook nog bij hun in de top 3 met deze kaart

Deze prestatie doet me veel plezier.
Ze gaan me een prijs opsturen en
ik mag in januari Gast Designer zijn.


Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

18 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Carla, gefeliciteerd met je toppertjes.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige geboorte kaartje.
    Heel mooi ingekleurd.
    Gefeliciteerd met je toppertjes, altijd leuk.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig geboortekaartje! Gefeliciteerd met je winnende kaart en toppertjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje!
    Proficiat met je winnende kaart en je topper!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Carla all your cards are gorgeous. Congratulations on your wins. The birth announcement is so cute. Have a good week. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is een super leuk meisjes kaartje.
    Beide kindertjes zijn duidelijk meisjes, leek gedaan hoor.
    Gefeliciteerd met je 2 top plaatjes. Leuke opstekers zijn dat hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Carla. wat ee schattig kaartje. de stempeltjes van Eline zijn altijd schattig. je kaart is ook erg lief geworden. mooi zo me de roze papiertjes erbij. leuke mal. Hierbij wil ik je bedanken voor je prachtige verjaardagskaart. Heel leuk met het koolmeesje erop. ik kijk nog even verder...
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig felicitatiekaartje voor de geboorte van Renee, Carla!
    die stempeltjes van Eline vind ik ook nog steeds erg leuk!
    van harte met je gewonnen kaartje!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig babykaartje! Dit stempeltje is zeker al heel oud! Maar je ziet, wie wat bewaard... Het kan altijd weer gebruikt worden! En proficiat met je gewonnen kaarten! Zeker altijd leuk als je wint! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtig kaartje, zo schattig ! En proficiat met je toppers, absoluut verdiend ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke kaart, Carla.
    En gefeliciteerd met je toppertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel schattig geboortekaartje. En het stempeltje is wel oud, maar blijft leuk.
    Gefeliciteerd met je winnende kaart en je topper en erg leuk dat je gastdesigner mag zijn.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte met je top plekjes. Het kaartje wat je ons vandaag laat zien en mooi en schattig.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattige kaart heb je gemaakt Carla. Lief stempeltje. Gefeliciteerd met je toppertjes, dik verdiend hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een enig kaartje is dit en wat leuk opgelost om er een meisje van te maken! Echt gaaf en persoonlijk met de naam erop.
    Gefeliciteerd met je winnende kaart. Jouw stempelkaarten zijn ook prachtig en ik kan het weten, want ik heb vandaag jouw kaart nog in mijn handen gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superlief kaartje en heel mooi gekleurd ook.
    Gefeliciteerd met al je toppers.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattige kaart, en slim om de stempel een beetje aan te passen. En gefeliciteerd met je winnende kaarten.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen