Volgers

donderdag 24 september 2020

Zussen knutseldag met Card-io

Hallo allemaal,
Zondag had ik nog eens een knutseldagje
met ons Marleen.
Zo zussen onder elkaar, dat is altijd leuk.
Deze keer zijn we allebei met 
de Card-io stempeltjes bezig geweest.
We maakten een totaal verschillende kaart.
Mijn zus ging voor Kerst,
ik voor een herfst verjaardag.


Het hele tafereeltje is met Card-io stempels gestempeld.
De 2 hertjes komen uit de set "Woodland Retreat"
De 2 kleine vogeltjes komen uit de set "Christmas Compenions"
De afsluiting met prikkeldraad komt uit de set "Down at the Den"
De bloemen en planten komen uit de set "Wildflower Woods" en
1 klein blaadje uit de set "Bijou Blooms" van Card-io Majestix.

Een wit stuk papier bewerkt met Distress Inkt.

Challenge:
Crafty Friends: #145 Autumn colours

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk,
Groetjes 






21 opmerkingen:

  1. Wat leuk Carla lief tafereeltje.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart Carla.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo kunstig hoe je met een paar stempels een prachtig tafereel kunt maken.
    Groetjes Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi this is a stunning card. How nice to craft with your sister. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel knap dat je met zoveel stempeltjes een prachtig tafereel kunt maken. Ik doe mijn best om nog een challenge kaart te maken maar kan niets beloven.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel, heel mooi ! En van een zussen-dag geniet ik ook altijd.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi dit lieve stempeltafereeltje, Carla!
    Gezellig knutselen met je zus!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig stempelwerk Carla. Schitterend gemaakt!
    Gezellig samen freubelen met Marleen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi Carla, jeetje nog eentje die ik niet meer in mijn leeslijst zie staan...ik merk dat velen er last van hebben.
    Ook ik kom nergens meer tevoorschijn..zeer frustrerend.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoe lekker gezellig is dat ! samen aan de knutsel en ook nog tussen het kletsen, leuk kaartje als resultaat ! helemaal top
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige herfstkaart, mooi opgebouwd! Gezellig een knutseldag met je zus.
    Fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gezellig om zo samen aan de knutsel te gaan Carla. Je hebt een mooie warme herfstkaart opgebouwd met inkt en stempels.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige stempelkaart is het! EN ik doe nog mee hoor, morgen komt hij op mijn blog..

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt een prachtig herfst tafereeltje gemaakt met de mooie stempels, echt heel knap gedaan
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat is dit een leuke kaart Carla.
    Superleuk om dat samen met je zus te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel mooi kaartje. Je hebt een prachtig herfstachtig tafereel gestempeld. Knap gemaakt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi kaartje!!! Aangezien ik het mijne nog wat verder thuis moest afmaken en het mij nog niet lukte kon ik het niet tijdig plaatsen.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Great card, thanks for sharing your creation with us at Crafty Friends, we hope to see you back again.

    BeantwoordenVerwijderen