Volgers

maandag 21 september 2020

Geniet van ieder moment

Hallo allemaal,

Vorige maand stond ik met mijn kaart 
in de Top 3 bij "Mijn Hobbyhonk"
en daarom mocht ik van Angela
haar Gastdesigner zijn.
Leuk om dat voor een andere challenge  
ook eens te doen.
Mijn opdracht was 
een kaart maken met de bijgeleverde sketch.
Gisteren kon deze kaart geplaatst worden,
maar ik had er al ééntje voor Carlin's Kaartenparadijs
en 2 op 1 dag doe ik niet graag.
Een dagje later was voor Angela ook goed.
Hier komt die dan.


Voor in het ovaal gebruikte ik de digital stamp
"Precious Memories" van Beccy's Place.
Deze heb ik ingekleurd met
Faber Castell Polychromos potloden.


De sketch zie je hieronder:

Doen jullie mee aan de challenge bij Mijn Hobbyhonk ?
Je kan hem misschien nog combineren met 
Carlin's Kaartenparadijs.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

18 opmerkingen:

  1. Prachtig Carla mooi de details op je kaart.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt mooi met de schets gewerkt, Carla. De afbeelding is prachtig ingekleurd.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Carla this is a stunning card. I love it. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige warme kleuren heb je voor deze mooie gast-designerkaart gebruikt Carla. Deze kaart vind ik een plaatje en het afdrukje is ook zo mooi ingekleurd. Helemaal goed ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke kaart heb je als gastdesigner gemaakt Carla.leuke digi. Mooi fleurig geheel. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart Carla. Prachtig gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oja ik zag dit kaartje bij Angela, Carla!
    Ik vind em prachtig zo mooi ingekleurd weer!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie GDkaart met mooie herfstkleuren!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige gastdesigner kaart Carla.
    Mooi ingekleurd.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je een prachtige GD kaart gemaakt,heel mooi ingekleurd en de sketch prachtig uitgewerkt.
    Ik zie in jouw leeslijst, je blogpost met foto,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw dat is een heel mooie uitwerking van de sketch! Ik vind hem prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi gedaan zeg Carla!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zag het al op het blog van Angela, ik zag meteen dat deze kaart van jou was, je hebt echt een eigen stijl vind ik.
    Leuke kaart gemaakt met een leuke sketch.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg mooie kaart.
    Prachtige afbeelding en heel mooi ingekleurd.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig gekleurd, ontzettend mooie uitwerking van de sketch 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik had die sketch ook al op het oog. Heel leuk kaartje heb je er mee gemaakt en wat heb je dat plaatje supermooi ingekleurd ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen