Volgers

donderdag 20 september 2018

Carlin's Kaartenparadijs, Challenge 2, reminder

Hallo allemaal,

Vandaag plaatsen Karin  en ik op Carlin's Kaartenparadijs 
onze reminder voor de lopende challenge
Het dubbel thema voor deze maand kennen jullie vast al wel
Schets + Bloemen

Mijn voorbeeldkaartje zien jullie ook nog eens hieronder:
De kaart heb ik gemaakt met de digital stamps
"Romantic Roses" van Beccy's Place,
die je HIER in Beccy's Online Store kan vinden.
Ik heb de stempel ingekleurd met
Faber Castell Polychromos.


Wil je zelf ook kans maken om digital stamps van Beccy te winnen, 
doe dan zeker een keertje mee aan onze challenge.
Er valt niks bij te verliezen en het is leuk om te doen.
Hieronder de te volgen schets en vergeet ook de bloem(en) niet.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 

15 opmerkingen:

  1. Een mooi kaartje in een romantisch kleurtje voor het bruidspaar.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Carla!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Carla,
    Heel mooi deze kaart
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi voorbeeldkaartje! Ik vind het een leuke schets en misschien kom ik nog toe aan een tweede. Maar dat moet ik nog even afwachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een prachtig ingekleurde rozen, Carla!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een super mooi, en liefdevol kaartje.
    De sketch is erg leuk, en veelzijdig. Misschien dat ik nog ergen een zakje met extra tijd vind, dan doe ik nog mee.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie reminder. Ik probeer nog mee te doen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat is deze ook mooi geworden, de digi zo prachtig ingekleurd.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige kaart Carla. Je rozen zijn prachtige ingekleurd. Het is een heel mooi geheel zo gemaakt volgens de schets. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Niet alleen romantische rozen maar een ganse mooie, romantische kaart!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een supermooie kaart, heel mooi papier en prachtige rozen ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen