Volgers

maandag 24 september 2018

Azaleas (Beccy's Place)

Hallo allemaal,

Beccy heeft weer een mooie digital stamp in haar online shop.
De set noemt "Azaleas" en kan je HIER vinden.

Mijn voorbeeldkaartje hiermee gemaakt zien jullie hieronder:

Ik heb de stempel ingekleurd met
Faber Castell Polychromos.


Gisteren ben ik met mijn zus, Marleen, haar dochter en kleindochter 
en met mijn dochter en kleinzoon naar de hobbybeurs in Mechelen geweest.
Je kreeg er een leuk cadeautje
 wanneer je een zelfgemaakte kalender van september aan de info afgaf.
Mijn kleinzoon, Jelle was hem in mijn knutselateljeeke komen maken.
Met een beetje hulp van knip- en vouwwerk, 
kwam Jelle (in oktober 8 jaar) aan deze leuke kalender.


Mijn kalender was niet echt de moeite om gefotografeerd te worden.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 

17 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, Carla.
    En de kalender van Jelle is echt gaaf!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie verzorgde kaart ! En die kalender is gewoon te leuk! Knap gemaakt Jelle! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat aan je kleinzoon, zijn kalender is heel tof geworden!
    Je kaartje is ook heel mooi!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Carla, en die kleinzoon van jou heeft vast de genen van Oma. Prachtige kalender heeft Jelle gemaakt, het zou me niet verbazen dat hij in de prijzen valt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart in mooie kleurencombinatie. Super leuke kalender van Jelle.👍
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje met de azaleas Carla .En wat een prachtige creatie heeft Jelle gemaakt. Heel mooi!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart Carla, heel mooi gekleurd, en mooi papier ! De kalender van je kleinzoon is heel leuk ! Ja, het was tof maar benauwd op de beurs. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat passen die kleuren op dit mooie bloemenkaartje goed bij elkaar en de kalender van Jelle is ook leuk gemaakt hé. Ik denk dat we allemaal genoten hebben van onze "familie" dag.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat gaaf, die kalender van Jelle! Helemaal leuk en erg knap gemaakt. Jouw kaart is een plaatje in die kleuren. Was het verder ook gezellig en leuk op de beurs?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Carla, a superb card, love the azaleas and how you have coloured them, your grandson did a wonderful job on his calendar... have a wonderful week... Megan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Carla
    Ah wat leuk om met elkaar naar de beurs te gaan en wat een mooie kalender heeft Jelle gemaakt hij heeft er kijk op!
    Jouw kaartje vind Ik ook weer prachtig heel fleurig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jelle heeft met wat hulp een prachtige kalender gemaakt. Je kaartje ziet er weer prachtig uit.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kleurencombinatie op je mooie bloemenkaart. Complimenten voor Jelle! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Erg mooie kaart,Carla.Mooie stempel en lieve kleurtjes.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kleurencombinatie in je kaartje en mooi gedaan die kalender van Jelle! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen