Volgers

woensdag 18 juli 2018

By The Seaside (2) (Beccy's Place)

Hallo allemaal,

Vandaag zijn we hier nogmaals met een ingeplande post.

En ook dit kaartje is al onderweg naar de jarige, 
maar heeft zijn bestemming nog niet bereikt.

Ook hier keren de zeesterren en 1 schelpje 
uit de clear stamp set "By The Seaside" weer terug 
en de pelikaan komt er nog als extraatje bij.

Mijn voorbeeldkaartje zien jullie hieronder
Je kan de mooie clear stamp set "By The Seaside" 
HIER in Beccy's Online Store vinden.
Ik heb gekleurd met
Faber Castell Polychromos.




Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 

 Groetjes uit Nederland

9 opmerkingen:

  1. Leuke kaart heb je gemaakt, Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is ook een leukerd Carla !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Seaside kaart!
    Prachtig met de mooi ingekleurde digi's.Ook je vorige kaart is super leuk.
    Fijne vakantie in Nederland!
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Carla,
    Leuk zeg dit kaartje met vrolijke afbeeldingen!
    Ook die van gisteren vind ik heel mooi!
    Veel plezier in ons landje!
    Liefs Martha!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, dat is weer een mooie zomerkaart, prachtig gekleurd ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohw... Maar deze ik ook erg leuk geworden hoor.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee echte vakantiekaartjes die heel mooi uitgewerkt zijn. Om van te genieten!

    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen