Volgers

dinsdag 17 juli 2018

By The Seaside (1) (Beccy's Place)

Hallo allemaal,

Momenteel ben ik voor enkele daagskes op vakantie in Nederland, 
daarom een geplande post vandaag.

In Beccy's Online Store kan je de nieuwe clear stamp set 
"By The Seaside" bewonderen.
Wat was ik hier blij mee toen ik deze toegestuurd kreeg 
om er voorbeeldkaarten mee te maken.
Altijd een leuk onderwerp voor zomerse kaarten.
Mijn voorbeeldkaartje voor vandaag, 
zou ondertussen al zijn bestemming moeten bereikt hebben.
Dit is hem.
Op deze kaart heb ik de zeesterren en schelpen uit "By The Seaside" gebruikt.
Ik heb ze ingekleurd met Faber Castell Polychromos.



Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 

MORGEN komt kaartje 2 met stempels uit deze fantastische set.

Groetjes vanuit Udenhout

13 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje, past totaal bij deze zomerse temperaturen.
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love this card, great used of the smaller images!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart, heel mooie stempels en een super achtergrond ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi Carla ! Geniet van je vakantie !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie zomerse kaart met dit nieuwe prachtige setje van Beccy !
    Veel plezier in het Brabantse Land :)
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. toffe maritieme kaart Carla!
    Zag net dat je winnaar bent bij de sketchtanten! proficiat!
    Geniet van je vakantie!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. In het echt is je kaart zoveel mooier dan op foto Carla! Heb zoveel kaartjes ontvangen, kon nog niet iedereen persoonlijk een berichtje sturen. Onze dagen zijn hier ook serieus gevuld... nu efkes pauze nabij het Kroller-Müller museum.
      Groetjes en heel erg Dankjewel!

      Verwijderen
  7. Wat een heerlijk zomerse uitstraling heeft je kaart Carla. Mooi die schelpen en zeester, ik dacht dat je een knipvel had gebruikt :)
    Fijne vakantie "bij ons"...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kan me voorstellen dat je blij was om met deze mooie set stempels kaarten te maken. Deze is erg mooi geworden. Heel mooi ingekleurd ook. Fijne vakantie.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een prachtige kaart geworden Carla. Heel erg mooi gemaakt. Geniet van je daagskes in ons land. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ziet dit er leuk uit!!!
    Heel mooi hoe je alles hebt gecombineerd.
    Geniet van je mini vakantie.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zie gewoon voor me hoe je glimlachte bij het zien van deze stempels toen je de envelop uit Australië opende... je hebt er een onwijs leuke kaart mee gemaakt, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen