Volgers

zondag 18 februari 2018

Waratah (2) (Beccy's Place)

Hallo allemaal,

Hier zijn we alweer.
Vandaag laat ik jullie een heel andere uitvoering met de 
"Waratah" clear stamp set zien.


Een achtergrondje gemaakt met Distress Inktjes en stempeltjes.
De bloem heb ik ingekleurd met
Faber Castell Polychromos.
De "Waratah" clear stamps kan je 
HIER in Beccy's Online Store vinden.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 

18 opmerkingen:

  1. Wat mooi die achtergrond, prachtig kaartje .
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje. Echt een hele andere uitvoering met de stempel dan de vorige. Zelf vind ik deze kaart de mooiste . Leuke kleurige achtergrond.
    Groetjes,Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuke kaart! mooi ingekleurd en ik vind de achtergrond ook erg goed gelukt!
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie kaart met deze stempels! Super die achtergrond. Ben ook gek op zelf knutselen met een achtergrond met inkt maken. Erg mooi gedaan. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is wel echt een out of the box kaartje voor jou hè? Mooi om te zien hoe je jezelf uitdaagt door een andere weg in te slaan, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Carla,
    Dit kaartje met deze bloem is ook heel mooi geworden met een mooie achtergrond zeer knap gedaan!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, dit is een super mooie kaart. Wat een mooie kleuren heb je gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi zeg! Zowel je achtergrondje als de bloem.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie stempelkaart,Carla.Prachtige achtergrond.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, another stunning card! Great background.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze is ook mooi Carla prachtig gedaan de achtergrond. Toch vind ik je vorige mooier misschien de kleuren of de opbouw van de kaart. Dit is mijn persoonlijke smaak een ander de kit er misschien heel anders over. Ik hoop dat je het erg vind dat ik dit schrijf
    Lieve groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit ben ik niet van je gewend Carla, maar het ziet er heel mooi uit.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Had bij dit kaartje niet onmiddellijk gedacht dat het er eentje van jou was, maar wel heel mooi hoor, toffe achtergrond in deze kleuren en met die stempels! De bloem is schitterend!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart, gave achtergrond!
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart Carla, heel wat anders dan je scrapkaarten maar ook leuk!
    Groetjes AM

    BeantwoordenVerwijderen