Volgers

zaterdag 17 februari 2018

Waratah (1) (Beccy's Place)

Hallo dames,

Ooit gehoord van "Waratah" ?
Ik voorheen nog niet, 
maar ondertussen weet ik, dat het een mooie Australische bloem is.
Ze is te vinden in de nieuwe clear stamp set van Beccy's Place.
Nu Petra ons DT verlaten heeft, 
is het alleen nog Anesha en ik 
die de voorbeeldkaarten maken met de clear stamps.
Mijn eerste voorbeeldje laat ik vandaag zien 
en voor morgen heb ik er nog één.


De clear stamp set "Waratah kan je HIER vinden
in Beccy's Online Store.
Ik heb het kleurwerk met
Faber Castell Polychromos gedaan.
Eers met één van de stempels
 een strook rechtstreeks op de kaart gestempeld.
Daarna met de andere stempel 2 bloemen 
op een afzonderlijk kaartje gestempeld, ingekleurd, uitgeknipt 
en met foamtape vastgeplakt
op de hoeken, die nog eens bovenop de bestaande kaart zijn geplakt.
Dit leuke effect vond ik op Pinterest.



Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot Morgen ?
 Groetjes 

8 opmerkingen:

  1. Stunning card! Can see a lot of work gone into this card!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is een heel andere stijl dan we van je gewoon zijn Carla. Mooi gemaakt en gekleurd.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn prachtige bloemen,je hebt het een supermooie kaart mee gemaakt ,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie lay-out op je kaart, stiekem gaat er heel veel kleurwerk in al die bloemen zitten, maar het resultaat mag er zijn, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Carla,
    Nog nooit van gehoord, maar wat jij ervan hebt gemaakt vind supermooi,!
    Prachtkaart!!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Carla,
    Woow deze vind ik óók zo mooi in de warme tinten die jij hebt gebruikt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel anders dan kaartje 2 met deze mooie bloem, maar ook deze is prachtig.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik dacht eerst aan een Indianenstam maar neen het zijn bloemen. Je hebt er twee mooie kaarten van gemaakt vind ik!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen