Volgers

donderdag 14 december 2017

Snow for Christmas

Hallo allemaal,

Eigenlijk was ik het niet meer van plan, 
maar ik heb toch nog een kerstkaartje gemaakt.
Het is net klaar en dus moest ik het  onder de lamp fotograferen, 
wat niet zo'n mooi resultaat geeft.


Deze digi is van Bugaboo en heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos.
Daarbij nog de stans Cr 1201 van Marianne Design gebruikt.
Ook nog een boordje met randpons gemaakt.
3 kleine sterretjes.
Het scrappapier komt nog van bij Boekenvoordeel.


Challenge:
Wil ik mijn kaart plaatsen,
zie ik dat de challenge gesloten is,
maar ik laat dan toch nog even de sketch zien die ik hiervoor gebruikt heb.
Catch the Bug (SSS) sketch 519 (zie sketch hieronder)
Ook laat ik deze meedoen aan:

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

29 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Carla....mooie afbeelding!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie digi en heel mooi ingekleurd!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart met die geinige digi!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. tof kaartje met dit mooie Bugabootje!
    groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje Carla. Je afdrukje is mooi ingekleurd.
    Ps. je kan meedoen aan de challenge 'alles mag' bij Kleuren met Potloden.
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart weer Carla! Leuke combi het groen met geel.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk , deze kaart !!!!

    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ziet er weer leuk uit Carla.
    Ik heb er ook nog een paar die ik nog moet afwerken. We blijven bezig ☺
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart in vrolijke kleurtjes. Fotograferen is moeilijk in deze donkere dagen... maar het komt leuk en mooi over, Carla.
    Jammer dat de challenge al gesloten was.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke digi Carla
    Mooi ingekleurd en weer een prachtige kerstkaart,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fotograveren is een crime nu met die donkere dagen maar het ziet er prima uit hoor. Een heel lief kaartje met een schattig afdrukje.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooie kaart, wat een gave stansen en grappig plaatje. Bedankt voor je deelname aan onze wekelijkse challenge.
    grtz.Colien {DT52WTC}

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel mooie kaart, mooie kleuren, stansen en papier, en een grappige afbeelding ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi! En prima te zien die kleuren hoor. Dat groen maakt het best fris van kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie, gezellige kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. WAt een mooie kerstkaart heb je voor ons gemaakt zeg. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is een héle mooie kerstkaart Carla, ik ben er nu mee gestopt, ik heb zin in andere dingen.
    Je moet een grens trekken hè.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Weer zo'n leuke stempel en weer een schitterende kaart zoals gewoonlijk!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig kaartje ziet er erg gezellig uit groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. En nog een leuk kerstkaartje Carla, gister lag er hier ook een heel mooi kaartje uit België op de deurmat bedankt daarvoor.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi hoi Carla,
    wat een leukerd is dit zeg!!!
    Mooi ingekleurd!!!
    Jij kunt dat zo goed dat inkleuren, mij valt het nog weleens zwaar om de juiste kleurtjes bij elkaar te vinden en te blenden....
    Nog bedankt voor je lieve reactie!!!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke kaart Carla, prachtig ingekleurd. Ook de spontane bijdrage bij Dora was prachtig! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze vind ik ook al zo mooi in deze kleuren. Heel leuk gemaakt ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    หนังไทย

    BeantwoordenVerwijderen