Volgers

dinsdag 12 december 2017

Het Kerstpaard van Dora

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie nog maar eens een kerstkaart zien.
De meeste zijn al op de post of liggen klaar, 
maar voor  mijn dochter en haar familie had ik nog niks.
Omdat mijn kleinkinderen dit jaar gestart zijn met paardrijden, 
ben ik op zoek gegaan naar een gepaste digi voor de kaart.
Ik heb dit leuke Kerstpaard van Dora gebruikt.
Ik had nog het geluk dat ik hem langgeleden heb opgeslagen in mijn stempelarchief, 
maar voor wie hem leuk moest vinden, 
hij is nog steeds te verkrijgen HIER in Doortjes Digi's.


Ik heb gekleurd met Faber Castell Polychromos.
Een stans uit China gebruikt
en met ponsjes van Nellie Snellen 
blaadjes en besjes gemaakt.

Jelle

Jens

Challenge:
Winterwonderland: Anything Goes
AnMaCreatief: challenge 75, Alles Mag

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

20 opmerkingen:

  1. Leuke kerst(p)kaar(d)t! Mijn kaartjes liggen verzendklaar maar aangezien ik een heel eind moet richting de brievenbus en er bijna niet door te komen is in onze straat, zal het nog even duren voor ze op de post gaan.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaart met deze mooie digi! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé, wat is dit een gepaste digi voor je kleinzonen!
    Het paard is heel mooi gekleurd, de schaduwen liggen prachtig (ik blijf het er moeilijk mee hebben). Ook je hulst doet het de laatste tijd goed op je kaarten maar ja het is er nu wel de tijd voor hé. Knap hoor!
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig gekleurd kerstpaard voor je kleinzonen, Carla....heel mooie kaart.
    Heb je trouwens gezien dat je moeite beloond is geworden bij de Holiday Chaos???
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Carla,
    wat leuk dit paard van Dora, wat heb je em mooi ingekleurd weer en tot kerstkaart vermaakt, super!!!
    Wat lief je kleinzoons op paardrijles!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kerstkaart Carla,
    Wat heb je een leuke digi gebruikt, heel toepasselijk voor de kleinkinderen,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart is dit geworden, Carla. En wat zullen de kleinkinderen blij zijn met deze mooie paardenkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke kaart heb je gemaakt met deze digi.
    En inderdaad, dank je wel dat ik deze mag opslaan. Komt goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart voor je paardrijdende kleinzonen! Mooie digi, heel mooi gekleurd weer!
    Fijn dat je ook een aantal digi's gewonnen hebt bij Bugaboo! Maakt het plezier toch nog wat groter hé!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een mooie kaart Carla, zeker voor paardenliefhebbers een schot in de roos. Ik vind het ook heel mooi zoals je het kerstpaard ingekleurd hebt en de hulstblaadjes op de hoekjes maken het helemaal af.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Great card and thank yo for joining us at Winter Wonderland. Carol S. DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een kerstpaard dat is nog eens iets anders dan een engel of rendier. Super leuk kaartje Carla!

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kerstkaart maakte je voor de jongens, een mooie digi en prachtig ingekleurd. Zo knap dat je de Holiday Chaos volbracht hebt met zulke mooie kaartjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk kaartje is het! Dat paard is ook zo grappig. Dat gaat helemaal in de smaak vallen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kaart heb je met het kerstpaard van Dora gemaakt. Mooi ingekleurd ook.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart,Carla.Prachtige ingekleurde digi.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtkaart! Erg mooi gedaan met Dora's digi!
    Dank-je-wel voor het meedoen aan de DECEMBERchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes van Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I enjoyed over read your blog post.
    Your blog have nice information, I got good idea from this amazing blog.
    I am always searching like this type blog post. I hope I will see again…
    หนังไทย

    BeantwoordenVerwijderen