Volgers

donderdag 8 juni 2017

Slecht nieuws

Dag allemaal,

Tussen alle zorgen en drukte door kom ik even wat duidelijkheid brengen over mijn afwezigheid.
Mijn man heeft op dinsdag, 30 mei een zware val gedaan in de koeienstal, waarbij hij achterover gevallen is en met zijn hoofd op een betonnen vloer is terechtgekomen.
Ik was maar 2 minuutjes uit zijn buurt en trof hem daarna daar in coma aan.
In alle paniek de ziekenwagen laten komen, maar hij was er zo ernstig aantoe dat ze hem met de MUG naar een groot universitair ziekenhuis moesten brengen en daar werd hij meteen geopereerd.
Nu ligt hij nog steeds in coma op intensieve zorgen.
De vooruitzichten zijn niet goed, maar hij is daar in goede handen en we hopen op het beste.
Zoals jullie ook wel weten is er veel werk op de boerderij en om dit nu zelf met mijn 2 kinderen en hulp van nog enkele collega boeren draaiende te blijven houden is dat ver van eenvoudig.
Buiten de ongerustheid over mijn man, komt dit er ook allemaal nog eens bij.
Iedereen zal wel kunnen begrijpen dat ik nu en waarschijnlijk nog een hele tijd helemaal geen tijd meer over heb voor hobby.
Ik draai nu al bijna dag en nacht  en hoop dat ik het zelf kan volhouden.
Heel zwaar voor mij, maar het moet.
Misschien zien jullie ondertussen nog een voorgeprogrammeerd kaartje verschijnen.

Tot later.
Carla

41 opmerkingen:

  1. Jeetje,wat een vervelend en slecht nieuws.Heel veel sterkte en ik hoop dat je man weer hersteld.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dat schrikken Carla, wat een zorgen en verdriet en dan ook nog de verantwoording van het boerenbedrijf.....heel heel zwaar voor je maar hoe moeilijk ook - helaas weet ik nu uit ervaring dat een mens heel veel aan kan als het moet. Ik wens je heel veel sterkte en hoop van harte dat je man hersteld!
    Houd moed!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik schrik van je berichtje Carla. Wat moet dat een schrik voor je zijn geweest om hem zo te vinden. Ik wens jullie heel veel sterkte toe en ook vooral veel kracht. Voor jullie bedrijf maar ook voor jullie zelf.
    Veel liefs Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach wat is dit schrikken Carla. Heel veel kracht en sterkte gewenst voor jullie. Ook voor het bedrijf.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. begrijpelijk dat je niet aan knutselen of bloggen denkt! misschien kan je hulp vragen aan een tuinbouwschool in de buurt of zo ? wie weet zijn er wel een aantal studenten geinteresseerd om jullie wat te helpen ?'t is maar een idee...
    Hopelijk komt het allemaal wel goed,
    sterkte,
    grjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Carla we hebben al even contact gehad, je prijs bewaard Natascha voor je hoor! Wat een verdriet en zorgen ook voor je kinderen en kleinkinderen...heeeeel veel Sterkte en hopen op een groot wonder!!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Carla
    Wat erg voor jullie, heel veel sterkte voor jullie allemaal!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Carla
    Wat erg voor jullie, heel veel sterkte voor jullie allemaal!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik had het vreselijke nieuws al via Geesje gehoord, Carla. Kan je alleen maar heel veel sterkte, hoop en kracht wensen. Toevallig is er vandaag een kaartje jouw richting op gegaan.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een verschrikkelijk nieuws, ik wens jullie heel veel sterkte.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. och lieve Carla, wat een vreselijk slecht nieuws, wens jullie heel veel sterkte en kracht om het bedrijf draaiende te houden..en heel veel beterschap voor je man,
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oei Carla, wat een verschrikkelijk nieuws. Ik hoop dat je man kan herstellen en dat jij het met hulp.van... kan volhouden op jullie bedrijf. Moet reuzelastig zijn, het bedrijf en huis draaiend houden je man vast zoveel als mogelijk willen bezoeken en ondertussen jezelf recht houden... ik hoop dat je ondanks alles toch nu en dan een beetje tijd voor jezelf vindt om een beetje tot rust te komen. Ook belangrijk om het vol.te kunnen houden!
    Heel veel sterkte en een dikke blogknuffel
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooh Carla wat is dit een naar bericht. Wat vreselijk om je man in coma te vinden en wat heb je ineens een zorgen. Je man en de boel op de boerderij draaiende te houden. Ik wens jullie alle sterkte. Ik denk aan jullie. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. So very sorry this is happening to you and your family. Sending healing prayers to you and your husband. Hugs ANesha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh Carla, wat een verschrikkelijk nieuws om te lezen. Wat een zorgen voor jou en je kinderen. Hopelijk komt hij snel uit de coma zonder al teveel beschadigingen . Ik wens jou heel sterkte en kracht voor de komende periode. Op dit moment giert er zo veel adrenaline door je lijf dat je het wel volhoudt en hoop dat je toch een rustmomentje kan pakken. Een hele dikke knuffel en ik denk aan jou en je gezin.
    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Carla. Ik had je berichtje al eerder gekregen. Ook nogmaals heel veel sterkte en vooral moed houden ❤
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een vreselijk nieuws, Carla.
    Ik wens jou en je gezin dan ook heel veel sterkte en kracht toe voor de komende tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Carla, Wat een schrik voor jou, jullie kinderen en kleinkinderen. En ook wat zorgen ineens, om je man en om de boel op de boerderij draaiende te houden. Ik hoop van harte dat het allemaal goed komt met je man. Heel veel sterkte en goede moed toegewenst.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat vreselijk Carla:
    Heel veel sterkte en kracht de komende tijd.
    Liefs van Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Poeh zeg wat schrikken. Mijn grootste angst als mijn man buiten of in de schuren wegbleef, dan werd ik ongerust. Een nachtmerrie die voor jullie waarheid is geworden.
    Heel, heel veel sterkte met alles. En ik hoop met jullie mee dat het lichtpuntje van de hoop steeds groter mag worden.
    groeten, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jeetje Carla, dat is schrikken, we gaan allemaal duimen en voor wie gelovig is bidden, dat alles goed mag komen met je man.
    Een boerderij draaiende houden dat is een zware klus.
    Heel veel sterkte voor de komende tijd.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lieve Carla...
    Wat een vreselijk ongeluk is je man overkomen
    Ik had het ook al via Geesje gehoord...Meid wat zal jij geschrokken zijn en nu jullie bedrijf runnen is een mega grote klus...Ik weet als boerin maar al te goed wat daar allemaal bij komt kijken
    Hopelijk kan je samen met je kinderen vrienden en collegaboeren de zaak draaiend houden...De koeien moeten gemolken worden 2x per dag...Ik heb het heel erg met je te doen
    en ik hoop samen met jullie allemaal dat je man hier doorheen komt
    Carla heel veel sterkte meis...

    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een vreselijk nieuws. Ik hoop het allerbeste voor jou en je man. Heel veel sterkte in ieder geval...
    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh Carla, wat een verschrikkelijk nieuws! Ik weet niet zo goed wat ik zeggen moet! Heel veel sterkte met alles. Wat zal er veel op je af komen, maar je eerste zorg is natuurlijk je man. Ik hoop dat hij snel uit zijn coma mag komen en dat hij dan herstellen mag.
    Ik denk aan je!!
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. lieve Carla, Karin had ons op het dt blog van Beccy's Place al ingelicht dat je man een zwaar ongeluk had gehad. Ik kreeg kippenvel op mijn armen toen ik het las, wat een verschrikkelijk gevoel moet dat gegeven hebben toen je hem daar zo vond. En dan de rollercoaster in: naar het ziekenhuis, onderzoeken afwachten, naar de boerderij dieren verzorgen, terug naar het ziekenhuis om bij je man te zijn en weer snel terug want thuis moet er nog van alles geregeld worden.... ik heb zwaar met je te doen. Probeer ondanks alles toch af en toe even wat leuks te doen, als is het maar 10 minuten een klein gedeelte van een plaatje kleuren... je laadt er weer een heel klein beetje van op. Want echt: dit ga je écht nodig hebben anders hou je het niet vol. Ik wens jou en je gezin heel veel sterkte toe en bid voor een goede afloop, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lieve Carla, wat een verschrikkelijk nieuws. Wat zal dat een schok geweest zijn om hem zo te vinden en dan de drukte waar je in terecht komt. Ik hoop en bid voor je dat je man uit coma mag komen en gaat herstellen. Ik wens jou en je kinderen heel veel sterkte toe in deze moeilijke periode.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  27. heel veel sterkte, en een dikke knuffel.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een ontzettend bericht ik wens je heel veel sterkte hoop dat alles goed zal komen en dat je er kracht voor zal krijgen liefs maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een ontzettend bericht ik wens je heel veel sterkte hoop dat alles goed zal komen en dat je er kracht voor zal krijgen liefs maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat zal je geschrokken zijn toen je hem zo zag liggen. Hopelijk komt alles goed, ik wens jullie heel veel sterkte in alles.

    Groetjes, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Heel veel sterkte Carla!
    Ik hoop dat het weer goed komt met je man, ik denk aan jullie!
    Liefs Anne -Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Lieve Carla, wat een nachtmerrie waarin jullie zijn beland. De schrik van iedereen om je man zo aan te treffen en dan ook nog eens een eigen boerenbedrijf te hebben. Ik hoop van ganser harte dat het goed komt met je man.
    Je zult nu alle zeilen bij moeten zetten en de kracht moeten vinden om alles door te laten gaan, hoe zwaar het ook is. Heel veel liefs en sterkte voor jullie allemaal!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hallo Carla,

    Wat een vervelend en naar bericht.
    Ik wens jullie heel veel sterkte toe in deze moeilijke tijd en hoop natuurlijk dat het weer goed komt met Marc. En buiten de zorgen om hem dan ook nog een boerderij draaiend houden het is me wat.
    Ik wens jullie het beste en hoop dat de zon weer voor jullie mag schijnen!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  34. dat is een heel naar bericht. hopelijk komt het goed. veel sterkte.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hallo Carla,
    ik vertoef niet veel meer in blogland door de ziekte van mijn man en heb dit bericht heel toevallig gezien. Ik wil je langs deze weg heel veel sterkte toewensen en hoop van ganser harte voor jullie dat alles goed komt.
    Lieve groeten,
    Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oh, Carla, wat een rot bericht. Hopelijk komt het allemaal weer goed met je man. Ik wens jou en je familie heel veel sterkte en kracht.
    Ik doe niet veel meer op internet, want een operatie aan mijn hand doet me niet echt goed. Knutselen zit er niet zo vaak meer in. Lieve groet, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Tjeetje, Carla. Dit is ook wat. Ik leef erg met je mee. En hoop dat het gauw de goede kant op gaat. En dat je even geen tijd heb voor je hobby is ook heel begrijpelijk. Ik wens jouw, jullie kinderen en je man heel veel sterkte toe.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ook ik wens jullie allen heel veel sterkte toe!
    Lieve groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Lieve Carla, deze post heb ik niet gezien omdat ik zelf ook al even afwezig ben in blogland ! Wat is dit akelig zeg ! Dat een val zo'n gevolgen kan hebben ! Ik duim voor je dat jullie snel goed nieuws krijgen en vooral dat je veel hulpt krijgt op de boerderij ! Veel sterkte ! x

    BeantwoordenVerwijderen