Volgers

dinsdag 28 maart 2017

Trouwkaart

Hallo allemaal,

Gisteren kwam mijn dochter langs en vroeg me om tegen zaterdag een trouwkaart te maken.
Ja natuurlijk doen we dat,
maar liefst eentje waar ik niet teveel werk aan heb, 
want ik heb nog vanalles te doen.
Alles aan de kant gezet en meteen begonnen.
Wat het geworden is, zien jullie hieronder.
Niet echt super, maar ze heeft er toch één.


Mijn CANDY CHALLENGE blijft bovenaan mijn blog tot eind april.
Willen jullie nog eens nakijken of je een prijs hebt uitgekozen, 
bij sommige personen staat geen nummetje bij.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

20 opmerkingen:

  1. Die Karte ist wunderschön gemacht.
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  2. in jouw ogen misschien niet super, maar ik weet zeker dat je dochter (en de ontvanger van de kaart) er heel blij mee is! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaart prachtig Carla, mooi gemaakt
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor een 'vluggertje' is het helemaal een supermooi kaartje geworden, Carla....dank je wel voor je prachtige verjaarskaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een leuk kaartje hoor!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie trouwkaart,Carla.Leuk met de harten erbij.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Carla,
    heel mooi gemaakt, ook al moest het snel, ik vind het bruidspaar ook heel erg leuk,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje heb je gemaakt.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke trouwkaart!
    groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Carla,
    mooi dit trouwkaartje en de kraft accenten,
    Mooi gemaakt!!!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi kaartje heb je gemaakt! Ik ken het, dat je even wat minder tijd hebt! Maar wel knap dat dat niet aan je kaart te zien is.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie kaart Carla, toppie gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dankhe Carla voor je lieve woorden op mijn blogbericht. Je trouwkaart is beeldig geworden en dat in een korte tijd groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is toch een mooike zeker!!!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen