Volgers

zaterdag 25 maart 2017

Happy Easter

Hallo allemaal,

Ik heb een paaskaartje gemaakt met de March freebie van Beccy's Place.
Een leuke digi stamp hé, vinden jullie ook niet?
Je kan hem gratis en voor niks HIER van het blog halen 
en deze of een andere digi van Beccy gebruiken om een kaart te maken, 
waarmee je kan deelnemen aan de March Challenge.


De freebie heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos, 
uitgeknipt en met foamtape opgeplakt.


Challenge waar ik graag zou willen aan deelnemen:
Sweet Sketch Wednesday 2, sketch 108 (zie sketch hieronder)
Mijn CANDY CHALLENGE blijft bovenaan mijn blog tot eind april.
Willen jullie nog eens nakijken of je een prijs hebt uitgekozen, 
bij sommige personen staat geen nummetje bij.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

19 opmerkingen:

  1. Wat een leuke paaskaart heb je zo gemaakt, Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke en vrolijke kaart! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eine wunderschöne Karte, sehr schön gestaltet
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Carla,
    hele mooie paaskaart heb je gemaakt, leuke digi en super ingekleurd en een hele leuke sketch,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke paaskaart. Het afdrukje is heel mooi ingekleurd. Leuke sketch.

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie paaskaart,Carla.Wat een superleuke digi.Heel mooi ingekleurd.Leuke sketch.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk kaartje Carla! Vrolijk ingekleurd!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great colour choice Carla, your palette is perfect for spring! I love the way you've coloured the image, the highlights are brilliant, and you did a wonderful job interpreting the sketch. Well done!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een hele lieve paaskaart Carla ... je kleurtjes ook zo vrolijk! xxx Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Daar wordt je happy van van zo'n vrolijke kaart!
    Groetjes,
    Karin.
    Ps, als ik op de pc ben zal ik je Candy linken naar mijn blog. Mijn voorkeur is nr.1

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a fun colorful Easter card. Lovely work. Thanks for joining us this sketch. Hugs, Heide SSW2-DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige kaart heb je gemaakt met de digi Carla - supermooi gekleurd.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een lekker vrolijk paaskaartje! mooie kleurtjes en mooi ingekleurd! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt meneer haas mooi op de kaart gezet Carla. prachtig kleurwerk

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kleurrijke kaart Carla ! Groetjs, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi hoi Carla,
    heel leuk dit paaskaartje!
    Leuk dat je de freebie met ons deelt!!!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Vrolijke paashaas, mooi kleurwerk.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen