Volgers

zaterdag 5 november 2016

Gastdesigner bij "Creative Sketchy Girls"

Dag allemaal,

Doordat mijn kaartje, met het wensputje, bij de Creative Sketchy Girls, in de Top 3 kwam, werd mij nog een keertje gastdesigner aangeboden.
Een hele mooie sketch kreeg ik toegestuurd en daar mocht ik dan met een eigen stempeltje iets mee maken.
Dit voorbeeldkaartje heb ik voor de reminder gemaakt.


Het stempeltje heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos.
Uitgesneden met de mal MFD087 en de onderliggende mal MFD085, beide van Nellie Snellen.
De lantaarn is gemaakt met 6002/0194 van Joy Crafts.
De tekst is een stempeltje waar ik een modern kerstboompje rond gemaakt heb.
Het scrappier is van Lili of the Valley.


Schets

Gastdesigner

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

16 opmerkingen:

  1. Mooi uitgewerkte sketch. Leuke stempel en mooi ingekleurd! Leuk om de tekst in de vorm van een moderne kerstboom te maken.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart heb je met de schets gemaakt Carla en wat heb je weer mooi gekleurd! Leuk dat je weer GD mocht zijn!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart met de sketch Carla, ziet er weer toppie uit :)
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, Carla.Je hebt de sketch mooi verwerkt.Leuk dat je weer GD mocht zijn.Het stempeltje is weer prachtig ingekleurd.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke uitwerking van de sketch, Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je gaat goed met je kerstkaartjes Carla, ook deze is weer een mooie aanwinst.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk dat je gd mocht zijn. De sketch is ook heel leuk en je uitwerking ervan toppie. En zo'n leuk plaatje!
    Groetje Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Carla,

    Ik heb je emailadres niet dan maar op deze manier.Hier een link voor het filmpje met uitleg hoe je zo'n revolving die card maakt.Die je op mijn blog hebt gezien.Ik heb alleen een andere die gebruikt maar het principe is hetzelfde.

    https://www.youtube.com/watch?v=mWyqm6ATQd0

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is een mooie, schattige afbeelding die super ingekleurd is (zoals we van jou gewoon zijn),verder is het al kerst wat de klok slaat.
    Knap hoor!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Carla,
    wat leuk dat je weer GD mocht zijn..supermooie kaart, wat een lief afdrukje en zó mooi ingekleurd..Mooi papier ook, helemaal Kerst!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg leuke kaart Carla !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gorgeous card Carla, I like the image the papers and the lamp post
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooie kleurencombinatie Carla, prachtig hoe jij altijd zo goed overweg kunt met een sketch! groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi dit kerstkaartje wat je als gastdesigner mocht maken Carla...prachtig heb je dat leuke stempeltje weer ingekleurd....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen