Volgers

zaterdag 12 november 2016

Christmas Bells Set (1) (Beccy's Place)

Hallo allemaal,

In Beccy's Online Store zijn nieuwe clear stamps binnen. 
Ze noemen "Christmas Bells ".
Ik vind ze heel mooi en zeer gepast om een klassieke kerstkaart mee te maken.
Je kan ze HIER bij de new products vinden.

Het eerste voorbeeldje dat ik ermee gemaakt heb laat ik jullie vandaag zien 
en morgen komt er nog eentje.


De stempel van het klokje heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos, uitgeknipt met een fijn wit randje en met foamtape opgeplakt.
De tekst komt ook uit de "Christmas Bells Set" en heb ik met Walnut stain Distress Ink bewerkt.
De cirkel is gemaakt met LR0141 van Marianne Design.
De gekrulde tak is gemaakt met de shape die SD010 van Nellie Snellen.
De kerstroos is gemaakt met LR0122 en  LR0142 van Marianne Design.
Scrappapier van Lili of the Valley.
De muzieknootjes heb ik van internet gehaald, uitgeprint en ook bewerkt met Walnut stain Distress Ink.
Nog een stukje touw en 2 kleine belletjes.


"Christmas Bells Set"

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 

15 opmerkingen:

  1. Een mooie, klassieke kaart met toch een eigen draai!
    Fijn weekend.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt zo'n kerstkaart zoals hij in je gedachten zit van vroeger qua kleurtjes....heel erg leuk gedaan Carla en het muziekpapier staat er prachtig bij!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goh Carla jij gaat als een speer met je kerstkaartjes, deze set is mooi om wat klassiekere kaartjes te maken.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart weer Carla! Het blijft mooi die echte kerstkleuren. Het papier met de muzieknoten staan er prachtig bij.
    Lieve groet,
    Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Carla,
    ook deze wat mee nostalgische kerstkaart vind ik ook supermooi en warm!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Carla daar ben ik weer na maanden van afwezigheid :) Mooie, warme en nostalgische kerstkaart! Ik vind dat het muziek dp er perfect bij past :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Carla,
    prachtige kerstkaart heb je gemaakt, de klokken zijn super, mooi papier gebruikt en perfect afgewerkt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful Christmas card Carla, I love it!!
    Kevin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauww knap hoor, met potlood toch? Iknzou het niet kunnen Carla, prachtige kaart!
    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik kleur altijd met potlood.
      Vroeger met Derwent coloursoft en nu met Faber Castell Polychromos.
      Soms met geurloze terpentine, soms zonder.
      Deze is gewoon ingekleurd zonder terpentine.

      Verwijderen
  10. Heel mooi klassiek kaartje is het geworden. Prachtig gekleurd! Sjonge, net echt die weerkaatsing op de klok!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Woow, wat schittert die klok, zo mooi gekleurd zeg en al die andere details passen ook zo mooi bij deze kaart . Een meesterwerk!!!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen