Volgers

zondag 24 juli 2011

Puzzelkaart

Welkom volgertjes.
Het doet mij plezier jullie hier te zien.
Vandaag zet ik er een heel ander kaartje bij.
Het idee komt van een challange die nu loopt in het Blog "Quirky Crafts".
Toen ik dit zag, wou ik het zelf ook eens uitproberen en het is echt heel leuk om te doen.

Het plaatje is een digi stamp, die ik van Paula gekregen heb.
Ik heb het ingekleurd met Derwent Softcolor kleurpotloden.
Het geheel uitgesneden in een rechthoek van 9cm op 12cm, zodat ik het mooi in vierkantjes van 3cm op 3cm kon verdelen en uitsnijden.
Daarna heb ik ze allemaal, buiten ééntje, op een rood papier met fijne dubbelzijdige kleefband vastgekleefd, net ietsjes uit elkaar.
Het scrappapier komt van een vintage scrapblokje van "Action".
Voor de afwerking heb ik een rood doorzichtig lintje gebruikt.
De tekst heb ik in Word gemaakt op de computer.

Groetjes,
Carla

Geen opmerkingen:

Een reactie posten