Volgers

zaterdag 16 juli 2011

Nature girl

Voor vandaag heb ik nog een vintage kaartje.
'k Vind ze zo leuk om te maken.
De digital stamp is van "Digital Two for Tuesday" en heb ik ingekleurd met Derwent softcolor kleurpotloden.
Om het figuurtje in een mooie cirkel te brengen heb ik gebruik gemaakt van "Spellbinders" Standard Circles Large.
Scrappapier komt uit de vintage scrapblokjes van bij  "Action".
De vlindertjes zijn van "Marianne Design", creatable vlinders Lr0158.De bloemetjes zijn gemaakt met de Floral punch FP006 flower-2 medium van "Nellie Snellen".
Voor het hartje van de bloemen gebruikte ik kleine pareltjes die ik heb vastgezet met een druppeltje Quick dry Tacky glue.
De bloementakjes zijn gemaakt met de Floral punch FLP004 jumbo takje-1.

Groetjes Carla

Geen opmerkingen:

Een reactie posten