Hallo allemaal,
Een nieuwe maand = een nieuwe challenge
En dit is voor juni ons thema:
WE GAAN NAAR ZEE, GAAN JULLIE MEE ?
WE ARE GOING TO THE SEA, ARE YOU COMING ALONG?
Hieronder zien jullie mijn voorbeeldkaartje
Gemaakt met onze eigen digi "Krab met Cocktail" van
Carlin's Kaartenparadijs digi-stempels.
Ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden.
Willen jullie graag deelnemen aan onze challenge,
dan kan dat HIER tot
30 juni, 12.00 uur (op de middag)
Gezellig dat je even kwam kijken.
Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.
Tot kijk,
Groetjes

Wow wat een leukerd Carla. Vrolijke en zomerse digi heb je gebruikt! Die prachtig ingekleurde krab vermaakt zich wel aan de zee!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Eri
Een hele leuke digi is dit. Je hebt er een mooi zomers kaartje mee gemaakt als voorbeeldje voor deze challenge.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes,
Karin
Prachtige kaart Carla.
BeantwoordenVerwijderenWat een leuke digi.
Weer heel mooi ingekleurd.
Groetjes Elle-Jeanne
Geweldig leuke kaart Carla!!!
BeantwoordenVerwijderenLieve groetjes, Sigrid
Wat een gaaf kaartje.
BeantwoordenVerwijderenDie oogjes van de krab, mooi hoor.
Ik word er helemaal vrolijk van.
Je hebt een superleuke kaart gemaakt in dit leuke thema en weer heel mooi ingekleurd,
BeantwoordenVerwijderengroetjes,
Ansx
Wat een enige digi en wat heb je hem mooi ingekleurd. Het is een leuke kaart Carla!
BeantwoordenVerwijderenOooh wat een dot van een digi en heel mooi ingekleurd. Een superleuke inspiratie-kaart voor een leuke nieuwe challenge Carla.
BeantwoordenVerwijderenLieve groetjes Miranda
Dat is nou nog eens een gezellige krab en tafereeltje!! Super leuke kaart en mooi gekleurd!
BeantwoordenVerwijderenHele leuke voorbeeldkaart met de grappige, vrolijke krab.
BeantwoordenVerwijderenSuper leuk je kaart !!!!
BeantwoordenVerwijderen