Volgers

zaterdag 18 mei 2024

Muzikale hond + keitof

Hallo allemaal,

Voor challenge 80 van 4-season challenge
heb ik met de leuke sketch een kaartje gemaakt.
Ik had hiervoor een grappig stempeltje gevonden
van een muzikale hond en alles daar wat naar aangpast.


Ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden.
De muzieknoten die ik op het scrappapier gestempeld heb,
zijn voor mij nieuw en komen uit een setje van Leane De Graaf.


Op 1 mei vond ik tijdens mijn uitstapje naar Goes een mooie
zwerfkei, die ik als souvenir mee naar huis heb genomen.
Het bracht mij op het idee om zelf er ook één te maken.
Die kan je hieronder zien.
Ik ga hem straks ergens neerleggen en hoop dat de 
vinder hem leuk zal vinden.


Challenge:

4-Season Challenge : challenge #80 sketch (zie sketch hieronder)

Gezellig dat je even kwam kijken.
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

13 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaart met deze grappige digi. Het keitje is erg leuk. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuk stempeltje. Mooi kaartje!
    Ook leuk om een zwerfkei te maken. Mooi getekend die vlinder.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je de sketch mooi gebruikt Carla....het is een hele leuke kaart geworden!
    Gaaf idee van de zwerfkei....mooi gemaakt!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een superleuke kaart met die gave stempel van die stoere hond, mooi gekleurd.
    De steen is ook heel mooi, heb je die vlinder op de steen gestempeld of zelf getekend?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart met die gave digi, en in mooie kleuren. Tof hoe je die steen versierd hebt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een superleuk kaartje. Die hond heb ik ook nog ergens, je hebt hem heeeeel mooi gekleurd. Die steen is ook kei-mooi 😉
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig leuke kaart met die grappige hond en weer zo mooi ingekleurd. Leuke muzieknoten.
    Wat heb je een mooie steen gemaakt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat en geinige digi is dat! De muzieknoten zijn ook erg leuk erbij, al met al een mooie kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart is het! Die hond is cool! En leuk dat keitje. Wij vonden er ook eens een met een klein egeltje erop. Zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig stempeltje heb je gebruikt voor deze leuke sketch. Leuk de zwerfkei met het vlindertje erop.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele swingende kaart! Leuk die digi, heb hem ooit ook nog gekleurd :)
    Een mooi zwerfkeitje, wat leuk om iemand zo een fijne dag te wensen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooi kaartje Carla, en van die zwerfkei zal vast iemand blij worden.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een tof kaartje met deze rockende hond naar aanleiding van onze sketch! Bedankt voor het meedoen op het 4 Season blog. Je kei is ook heel leuk!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen