Volgers

donderdag 4 januari 2024

De Kerstman met zijn rendieren

Hallo iedereen,

Wat heb ik me moeten haasten.
Vandaag wou ik graag nog een kerstkaart
met kerstman maken voor 52 Weeks to Christmas.
Ik had hier een leuke stempel voor klaarliggen,
maar wel eentje met veel kleurwerk.
Komt daar ook nog bij dat ik vandaag een oppasdagje voor Stan had.
Ik heb hem ook aan het kleuren gezet, 
enkele digi's van diertjes uitgeprint
en hij begon ze te kleuren. 
Daarna heb ik er een boekje van gemaakt.
Mijn kaart is net klaargeraakt, 
laat maar nog op tijd om ze vandaag te plaatsen.


De stempel heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos.
Afgewerkt met Distress Inkt en enkele restjes design papier.


CHALLENGE:
52 Weeks to Christmas : Week 1 en 
Laat een Kerstman / Kerstvrouw op je kaart zien


Hieronder zien jullie nog mijn kerstpost die ik heb gekregen.
Maar liefst 45 prachtige kaarten,
waar ik nog lange tijd blijf van genieten.
Ik zat een beetje in de knoop met het bedanken,
wie nog geen bedankje gekregen heeft, doe ik dit bij deze.










Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

13 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje heb je gemaakt Carla!
    En je hebt prachtige kerstkaarten ontvangen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Carla!
    Bedankt om mee te doen met de Challenge.
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart heb je gemaakt en mooi gekleurd weer. Gezellig hoor al je kerstkaarten.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super leuk kaartje met deze stempel. Mooi gemaakt en gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. En wat een kaartjes heb je gekregen. Leuk hoor. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi digistempeltje, prachtig ingekleurd.
    Gezellig om samen met Stan te kleuren 🙂 Levy heeft een schriftje waar we iets in moeten tekenen en dan kleurt hij het. 😉😊
    Een flinke hoeveelheid kaartjes heb je ontvangen, eindelijk die van mij ook.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke stempel en zo mooi ingekleurd. Leuke kaart is het geworden.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een feestelijke kerstkaart, alvast weer eentje voor aan het eind van het jaar!! Zo te zien aan de ontvangen kaartjes zul je er een hoop nodig hebben, gezellig hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaart met een leuke stempel Carla .
    Wat gezellig al die gezellige kerstpost zo in huis.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt de kerstman en zijn rendieren prachtig ingekleurd, en er een leuke kaart mee gemaakt. Gezellig om samen met Stan te kleuren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goed idee om Stan ook lekker aan het kleuren te zetten, Carla. Jij maakte een leuke kaart, grappige afbeelding en heel mooi gekleurd.
    Leuk om te zien hoe bij jou de kerstkaarten hangen!
    De beste wensen voor 2024 en bedankt voor je inzending bij onze uitdaging.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh die is leuk wat een schattige digi Carla. Mooie kaartjes heb je ontvangen, Alle goeds voor 2024!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die stempel is zeker gaaf! En zo mooi ingekleurd, idd wel veel werk. Het is een heel mooie kaart geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Carla,
    wat een leuke digi is het en wat mooi gekleurd. En wat een feestje is het, al die kaarten. Ze blijven hier de hele maand januari hangen. Zo gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen