Volgers

maandag 23 oktober 2023

Jingle Bells 2 Contributor bij Beccy's Place

Hallo, hallo,

Ik ben hier alweer.
Gisteren zagen jullie mijn eerste kaart met de
"Jingle Bells set" van Beccy's Place.
Voor vandaag heb ik het beloofde tweede voorbeeldje.


Ook hier werkte ik weer met de traditionele kerstkleuren.
De digital stamp set "Jingle Bells" kan je HIER in
Beccy's Online Store vinden.
Ik heb deze op een witte correspondentiekaart gestempeld,
ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden
en afgewerkt met een stencil met sterren die ik bewerkt heb met inkt.
een plaatsje overgehouden om er de tekst bij te kunnen stempelen.


Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

16 opmerkingen:

  1. Heel mooi gemaakt weer Carla
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een prachtige kaart Carla! Een heel mooie digi, en wat leuk die gouden sterren op de achtergrond.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi die combinatie van prachtige bellentoef met de speelse sterrenslingertjes, prachtig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi! Zo mooi ingekleurd en versierd met sterren.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waw, mooie kerstkaart. Prachtig ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi deze kerstkaart Carla
    Gezellig met die sterrenreeks eromheen
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kerstkaart Carla.
    Zo mooi gemaakt.
    Knap gedaan.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit is ook prachtig. Carla. Wat een mooi digi en heel mooi gekleurd.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo mooi, de belletjes rinkelen weer en leuk ook zijn die speelse sterretjes erbij!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt met deze set, ik heb hem ook uitgekozen :) Mooi zo in het goud!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart heb je gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook deze is weer prachtig, zo mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart.
    Heel leuk met de sterren op de achtergrond, en de belletjes zijn ook mooi gekleurd.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat gaaf gedaan deze kaart met de mooie digi en achtergrond met sterren. De vorige kaart is ook prachtig.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dit kaartje is héél anders dan de kaart van gisteren, maar ook weet héél leuk

    BeantwoordenVerwijderen