Volgers

woensdag 6 september 2023

Let's Party

Hallo allemaal,

Waar zijn die handjes ?
DJ Regi zou dit luidkeels roepen.
Vandaag heb ik deze kaart gemaakt voor de 
# 72, thema: MUZIEK.
Hiervoor heb ik mijn singeltjes en LP 's 
nog eens van onder het stof gehaald.

Voor de DJ ben ik via google op zoek gegaan. 
Dit kleurplaatje past wel bij wat ik zocht.
Ingekleurd met Faber Castell Polychromos.


Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

12 opmerkingen:

  1. Dat is een flink kleurwerkje geweest. Leuk kaartje voor een muziekliefhebber.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart Carla. Zo zie je maar dat 'oud' nog heel goed dienst kan doen! 😀
    Fijne avond gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke muzikale kaart Carla.
    Leuk met de singeltje.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een leuke en gave kaart Carla! Je hebt "Regi" prachtig ingekleurd!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel gave kaart! Een hoop werk, maar ook wel weer heel leuk om te doen denk ik. Hij gaat vast gewaardeerd worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is echt een tof kaartje Carla! Die zal gewaardeerd worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Iets voor onze Senne alhoewel hij er niet zo rustig bij zit.
    Mooi en veel kleurwerk!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk de dj zo in het midden tussen het vinyl. Mooi kaartje.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie muziekkaart heb je gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij 4-seasons.

    Groetjes Nelly (DT-4SCB)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuke muzikale kaart, gaaf met de dj in het middelpunt!
    Bedankt voor het meedoen met onze uitdaging op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen