Volgers

zondag 20 augustus 2023

Reminer challenge 61 (Augustus) bij Carlin's Kaartenparadijs

Hallo allemaal,

Onze lopende challenge met

iets dat begint met de letter 'A'

gaat goed deze maand.
Dat vinden wij heel leuk natuurlijk.

Karin en ik hebben nog een reminder gemaakt.
Misschien kan je daar nog wat inspiratie van opsteken.

Dit is mijn voorbeeldje
gemaakt met de letter 'A' van Azaleas

Gemaakt met de digital stamp set "Azaleas" van Beccy's Place.
Ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden.


Jullie kunnen nog tot 31 augustus, 12.00 uur onze tijd
HIER deelnemen.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla


11 opmerkingen:

  1. Great card, like the embossed background with the flower. Anesha x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart. Leuk met de verschillende technieken.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie digi deze azalea, dezelfde als op mijn kaartje maar toch heel anders met de embossing erbij. Prachtig gemaakt.
    Fijne zondag verder.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooie kaart, het geëmboste is een mooi toevoeging naast het mooie kleurwerk.
    Ik zoek me rot naar iets met een A op mijn kaarten, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je hebt er veel werk in gestoken, maar heel mooi resultaat.
    This is fabulous.
    Kom je graag een kijkje nemen in de webshop, Claudia's Kaartjes

    Hier verkoop ik toffe hobbyartikelen en ook mijn geplande workshops kan je terugvinden.

    Creatieve Groetjes Claudia

    Webshop: Claudia's Kaartjes

    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

    You tube:Claudia's Kaartjes

    Blog:Claudia's Kaartjes

    Creative Christmas 

    Girlz makes Guyz Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kaart met de vaas vol azalea's, en de strook ge-emboste bladeren.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie reminder heb je gemaakt Carla, met de azalea's en de embossing, stijlvol!
    Nog een fijne avond.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige reminder Carla.
    Leuk gedaan met dat stukje embossing.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart Carla
    Prachtig die Azalea en mooi dat embossing
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen