Volgers

donderdag 8 september 2022

Sexy

Hallo allemaal,

Vandaag geen kerstkaart, maar iets heel anders.
Een kaartje voor mijn verkoopbakje bij mijn kapster.
Jaja dit soort kaartjes geraken meestal snel verkocht.
Het is al wel langgeleden dat ik er nog zo ééntje
heb bijgedaan, maar af en toe moet dat toch kunnen.
Wedden dat die er ook weer vlug vantussen zal zijn.


De digi is er ééntje van Kenny K.
Ingekleurd met Faber Castell Polychromos.
Lukte niet zo goed, want het papier was niet glad genoeg
om op te kleuren. 


CHALLENGE:
4-season challenge: #60, Voor de mannen

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

19 opmerkingen:

  1. Woow Carla, wat een mooieke!
    Daar zou Richard mee in zijn sas zijn!
    Heel leuk gemaakt!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave kaart heb je gemaakt Carla! Ziet er mooi uit, knap gedaan. 🤭 Ook de twee kaarten hieronder zijn allebei prachtig, die had ik nog niet gezien. Ook mooi gedaan!
    Hele fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha leuke kaart, niet mijn smaak maar wel leuk dat hij dan ook weer snel gekocht wordt.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaart! Die zal zeker snel weg zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke....beetje ondeugende....kaart heb je gemaakt Carla!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een pronte dame! Weer eens heel wat anders inderdaad, leuk dat ze snel verkocht worden! Zouden deze naar een man gestuurd worden?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Er zullen vast liefhebbers voor zijn, ik vind je kaart heel mooi en stoer,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke ondeugende kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier is ze dan de "sexy lady" die je kleurde op verlof.
    Je hebt ze heel mooi afgewerkt!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Olala 😀 leuke dame op je kaartje. Mooi gemaakt Carla.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gave kaart Carla en wat leuk dat deze zo snel verkopen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohlala, Carla. Leuk kaartje en ja hoor, die zal zeker snel verkocht zijn ! Haha ! Heel mooi ingekleurd ook! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een tikkie ondeugend....
    Ik hou er wel van.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hihi lekker stoer, zullen de mannen heel leuk vinden. Van Kenny K heb ik er ook nog een aantal maar dan opeens niet meer te vinden, spijtig.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Inderdaad een sexy kaart, gaaf!
    Bedankt voor je bijdrage aan onze challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke mannenkaart. Bedankt voor je deelname aan onze challenge bij 4 Season.

    Groetjes Nelly (DT4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen