Volgers

zaterdag 25 juni 2022

Gastdesigner bij Kleuren met Potloden

Hallo allemaal,

Omdat ik bij Kleuren met Potloden
bij de winnaars was, mocht ik ook weer
een keertje Gastdesigner zijn.
Ik was heel blij met deze leuke digi van hun  sponsor LOTV.
Echt zo mooi om in een kaartje te verwerken.
Dit werd dan ook met heel veel plezier gemaakt.


De prachtige digi van LOTV heb ik ingekleurd met
Faber Castell Polychromos potloden.


Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

14 opmerkingen:

  1. Wow, wat een prachtige kaart Carla. Een leuke zomerse digi die je super hebt ingekleurd. Daar kunnen ze mee uitpakken bij "kleuren met potloden". Fijn weekend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je deze geweldige digi mooi ingekleurd! Het is een supergave kaart geworden (zou perfect zijn voor mijn schoonouders, wie weet schaf ik hem nog eens aan)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart heb je hiermee gemaakt Carla, mooi DP heb je erbij gebruikt en zoals altijd weer heel fijn ingekleurd! Knap gedaan.
    Goed weekend gewenst.
    GROET, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig mooie en leuke digi en wat heb je hier een prachtige kaart mee gemaakt, knap kleurwerk ook maar dat zijn we van jou gewend.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze blijven leuk die digi's van LOTV je hebt er weer een prachtig kaartje van gemaakt.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart met deze superleuke digi. Mooi ingekleurd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een enige digi en je hebt heel mooi gekleurd. Schattig die beertjes die uit het VW busje komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow Carla, wat een mooi kaartje.
    Zo mooi ingekleurd die leuke digi.
    Knap gedaan.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kaartje carla
    Dat hebbje prachtig gekleurd, leuk voorbeeldkaartje!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke kaart met de mooie digi en de beertjes die gaan picknicken, leuk dat je GD mocht zijn,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele gezellige vakantie kaart!! Heb heel wat mooie kaartjes gemist zie ik, veel plezier met jullie nieuwe gezinslid, het is een schatje!!
    Fijne zondag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie, leuke kaart. Schattige digi en prachtig ingekleurd. Hier word ik echt vrolijk van.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ach hoe leuk is deze kaart Carla!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, wat vind ik dit een leuke digi!!!
    Schattig kaartje heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen