Volgers

dinsdag 1 september 2020

Challenge 26 (September) bij Carlin's Kaartenparadijs

Hallo allemaal,

Bij Carlin's Kaartenparadijs starten we vandaag 
met een nieuwe challenge, namelijk

DIER + BLADEREN
ANIMAL + LEAFS

Niet zo moeilijk hé,
vele mogelijkheden en
super leuk om te doen.

Hieronder ter inspiratie mijn voorbeeldkaartje.


Hierop gebruikte ik  digital stamp "Bob
uit de set "You're A Hoot" van Beccy's Place
Je kan hem HIER in Beccy's Online Store vinden.
Ik heb het uiltje ingekleurd met 
Faber Castell Polychromos potloden.
De snijmal en de tekst komen uit China.
Het eikenblad komt uit
nr.45.3585 Lea'bilities.
Ook dit heb ik  gekleurd met
Faber Castell Polychromos potloden.
Het achtergrondpapier komt uit het disignpad
Forest van Craft Sensations.


Oehoe, doen jullie deze maand ook weer mee ?

Ik neem hiermee ook deel aan de :
Time Out Challenge: #169 - Season
Allsorts Challenge: Week 587 - Going round in circles


Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 

20 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje Carla, erg gaaf de uil! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kaart, je hebt alles weer zo mooi ingekleurd.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Woow Carla die oogjes heb je mooi sprekend gekleurd!
    Prachtig voorbeeldkaartje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave en mooi ingekleurd uil op je leuke kaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik hoor de oehoe tot hier roepen 😀
    Gave kaart voor de nieuwe Challenge Carla.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een grappig uiltje is dat en wat heb je die mooi ingekleurd! Mooi kader ook gebruikt om de tekst.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. whoohoo wat een prachtig kaartje.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart met het leuke uiltje die je mooi hebt gekleurd!
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hihi, ik word er vrolijk van!!
    Wat een lieverd, deze uil.
    Mooi dat je het zo streperig gekleurd hebt, zijn net veren zo.
    Leuke challenge, ik die zeker mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel leuk challenge! En zeker niet moeilijk. Jouw voorbeeld is heel leuk! Ik ga mijn best doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke challenge, je maakte een mooie kaart met de leuke uil,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. A super fun image, a lovely circle, papers and die. Thank you for joining our 'Circles' challenge at Allsorts.

    Kath x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A very cute creation and perfect for our 'Circles' theme at Allsorts challenge, thanks so much for joining in.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een fijne kaart en een leuke uil ! Heel mooi heb,je deze kaart gemaakt. Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fabulous card!
    Thank you for sharing at Allsorts;-))m

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoe schattig met dit uiltje ! Heel mooi ingekleurd ook met die zachte streepjeslijnen ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele leuke inspiratiekaart voor de nieuwe gezellige challenge maakte je Carla.
    Dankjewel voor je lieve reactie op m’n blogje. lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen