Volgers

vrijdag 8 mei 2020

A Drover's Life 2 (Contributor Beccy's Place)

Hallo allemaal,

Gisteren had ik mijn 1ste creatie met de prachtige
digital stamps "A Drover's Life" van Beccy's Place geplaatst.
Vandaag krijgen jullie mijn 2de kaartje te zien.


De digital stamps "A Driver's Life"
kunnen jullie HIER in Beccy's Online Store vinden.

Bijkomende stempels waar ik de scene 
mee gemaakt heb komen uit China.
De achtergrond is ingekleurd met Distress Inkt.


Gezellig dat je even kwam kijken.
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
Ik hoop dat jullie het fijn vonden en
dat ik jullie morgen terug zie voor kaartje 3.
 Tot ziens, 
 Groetjes 



15 opmerkingen:

  1. Wow vind het knap gedaan hoor Carla, mooie kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Carla this is a stunning card. I love it. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook deze vind ik erg mooi, Carla!
    Prachtige digi's van Beccy, je hebt er prachtige voorbeeldkaarten mee gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow hij is prachtig knap gedaan Carla.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart met dit mooie tafereeltje!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje en wat heb je dat mooi opgebouwd met de stempels !Mooi effect!Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooi, je hebt hem in een mooi landschap geplaatst.
    Groetjes Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je ziet de ranger zo galopperen door de prairie :)
    Mooi geheel Carla.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze kaart is ook heel gaaf Carla. Wat een mooi landschap heb je gemaakt met je stempels en inkt. Je hóórt het paard haast draven. Schitterend....
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card, love the scene you created.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie country kaart.
    Heel mooi de achtergrond.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat en pracht van een kaart, Carla. Knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Supermooie mannenkaart Carla, mooie achtergrond. Ik vroeg me al af of de digi zwart genoeg zou zijn maar je hebt het goed uitgelegd in je vorige post, dank daarvoor.
    Fijn weekend, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel knap zoals je de "achtergrond scène" hebt gemaakt, het is net echt!
    Stoere kaart hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Stoer met die cowboy en mooie achtergrond! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen