Volgers

maandag 9 december 2019

Voor Christa

Hallo allemaal,

Ik laat jullie een kaartje zien, 
dat ik gemaakt heb voor een Facebook vriendinnetje
die vandaag jarig is.
Raden jullie wat haar hobby is ?
Geen kaartenmaakster,
maar juist ja, wandelen en onderweg mooie foto's nemen.
Ik vind het altijd leuk om iets persoonlijks
in een verjaardagskaart te kunnen brengen.


Nu had ik echt geen gepaste stempel, 
maar Pinterest heeft mij geholpen.
Daar vond ik dit stempelafdrukje 
en ook de voetafdrukken komen er vandaan. 

De voetafdrukken heb ik op een scrappapiertje uitgeprint,
zodat ik dit kon gebruiken voor mijn achtergrond.
Een klein stempeltje van een fototoestel erbij 
wat wijst op de liefde voor het fotograferen.
En de tekst vond ik ook op Pinterest.
Ik vind hem zo mooi en ook wel heel passend.
Ik heb hem in "Word" getypt en ook weer uitgeprint op hetzelfde scrappapier.
Daarna op zwart geplakt.

Het stempelafdrukje heb ik ingekleurd met
Faber Castell Polychromos,
uitgeknipt met fijn wit randje en op het achtergrondje geplakt.

Ook al had ik zelf niet de geschikte materialen,
ik vind de kaart wel goed geslaagd.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk,
 Groetjes 
 Carla

22 opmerkingen:

  1. Erg leuk kaartje weer Carla! Erg leuk hoe je het wandelen in de kaart verwerkt hebt! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a great card, love the image and the footprints in the background.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kaart Carla. Wat gaaf gedaan met die voetstappen, en leuke tekst!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is echt een leuk kaartje! Daar zal ze zeker blij mee zijn.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is zeker goed gelukt. Leuke kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk!!!!
    Je hebt er echt over nagedacht ern het zo knal uitgevoerd.
    Dit zal enorm gewaardeerd worden door je vriendin!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Carla
    Mooie creatieve oplossing en wat is dat Pinterest toch een fijne inspiratiebron!
    Leuk felicitatiekaartje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke kaart is dit! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh , leuk bedacht en goed gelukt.
    Mooie kaart.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lief met dit kereltje. Leuk met de voetstappen ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ben je toch handig Carla en het is een heel tof en persoonlijk verjaardags kaartje geworden!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je kaartje is supergeslaagd. Hartstikke leuk geworden en fijn dat internet je heeft kunnen helpen, toch?
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel creatief om zo alles bij elkaar te sprokkelen voor een passende kaart Carla. Hij is leuk geworden vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heel mooi kaartje voor een jarige sportieve dame Carla...leuk hoe je alles bij elkaar heb gebruikt...en ja Pinterest is soms wel heel gemakkelijk je vind er een overvloed aan ideeën....


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gaaf kaartje! Ik heb een Belgische Christa in mijn adresboekje staan. Heeft ze wel geblogd en geknutseld?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een zeer geslaagd Carla, zo kom je met wat zoekwerk online toch weer verder.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Geweldig kaartje echt persoonlijk.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hier heb je goed over nagedacht en heel knap uitgewerkt, super!!!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dank je voor je mooie kerstkaart! En die Christa die ik bedoel woont inderdaad niet bij de Franse grens, maar in Geel.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuk zeg! Wat heb je leuke dingen gevonden op Pinterest, er echt een heel persoonlijk kaartje van gemaakt!
    Bedankt voor je leuke kerstkaart!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Het is een hele mooie , persoonlijke kaart geworden. Erg leuk zoals je de hobby’s wandelen en fotografie op de kaart hebt verwerkt. Ook een mooie tekst.
    Groetjes,Wies

    BeantwoordenVerwijderen