Volgers

dinsdag 19 november 2019

Kerst + Zelfgemaakte Achtergrond

Hallo blogmaatjes,

Ik heb nog een kerstkaart met een zelfgemaakte achtergrond gemaakt.
Het is jullie vast al opgevallen
dat ik het heel leuk vind om te doen.
En ik heb gelijk ook nog een inspiratiekaart voor 
onze november challenge van Carlin's Kaartenparadijs.


Ik gebruikte een samengestelde digital stamp uit de set
"Build A Wreath" van Beccy's Place.

Je kan deze digital stamps HIER in Beccy's Online Store vinden.
Ik heb gekleurd met
Faber Castell Polychromos.

De achtergrond heb ik gemaakt met
een embossingmal en
Distress Ink:
fired brick

De tekst komt uit een nederlandstalige stempelset uit China.
(die valt een beetje tegen, omdat die nogal klein geschreven staat)



Wij wensen jullie ...
Iets goed, iets lekkers
Iets geks, iets gekkers
Iets aardigs, iets liefs,
maar hoe dan ook iets
POSITIEFS
IN HET NIEUWE JAAR !

Wil je deelnemen  aan onze challenge

KERST + ZELFGEMAAKTE ACHTERGROND
CHRISTMAS + A HOMEMADE BACKGROUND

dan kan je HIER  bij Carlin's Kaartenparadijs je creatie plaatsen.


En je kan het nog combineren met de challenge bij Beccy's Place

De hele maand november maak je daar kans  om leuke prijzen te winnen.
met de Kerstchallenge: Month of Holiday Cards challenge.
Altijd leuk om mee te doen.

Voor dag 19 maak je iets dat begint met de letter Q
denk aan
quilt, quilted paper, quote, quilling, quill, quiet, quarter fold card, quatro fold, quartz

Ik doe al mee met de Q van
Quote

Ook laat ik dit kaartje deelnemen aan de challenge van:
Knutsels en Kadootjes, thema Oneliner of Quote (2de deelname)

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

14 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kerstkrans hangt daar aan je muur! Leuk dat je er dan ook nog een tekst in hebt verwerkt.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love this card, great combination of image and texture.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, dat kan natuurlijk ook met een embossing mal :) Vind het zo'n leuke tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je gaat als een speer met je kerstkaarten, Carla. Alweer zo'n beauty!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hadden we dezelfde gedachten vandaag :);)! Ook een mooitje met een kerstkrans met quote erop Carla.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart Carla, was het mijn opgevallen 😉 Geweldig waarom niet als je er maar plezier aan hebt.

    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart met mooie achtergrond.
    Ik had al gezien dat je dat leuk vindt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je gaat maar door en door....hahaha dus bevalt je zeer goed.
    Mooie kaart is het!!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben bijna jaloers op je, dat je zoveel tijd hebt om steeds maar weer kaarten te maken, hihi.
    Deze is alwéér leuk.
    Ondanks dat de quote zo klein is vind ik het een hele Leuke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou je hebt zeker de smaak te pakken! Erg leuk ook deze kaart!Een mooie quote! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart! Leuk die quote en dat kwam goed uit bij K&K. Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I love the embossed background Carla, the brickwork is awesome! Great idea to swipe over it with the red ink pad, it helps to bring out the pattern. I also like the way you added the sentiment inside the berry wreath. Great design!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie kaart! De achtergrond is net een echt stenen muurtje! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoe mooi met die achtergrond en hoe leuk hoe je de krans hebt uitgeknipt. Hele mooie tekst ook ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen