Volgers

donderdag 18 april 2019

Week 16 Christmas

Hallo allemaal,

Het lukt me niet alle weken, 
maar voor vandaag heb ik toch weer 
een kerstkaartje kunnen maken.


Hiervoor heb ik enkele stempeltjes van Cardio 
en de bomen van Ali bij elkaar gebracht.
De strook bewerkt met Distress Inkt.
De tekststempel is van CreaLies.
De strook op zwart gemat 
en op een witte kaart geplakt.

Ik doe mee aan:

Joehoe !!!
Heb je nog wat tijd  over voor een challenge ?
Voor Carlin's Kaartenparadijs zijn we  nog op zoek naar deelnemers.
't Zou leuk zijn moesten we er wat meer zien.
De lopende challenge van april is echt niet zo moeilijk.
Link HIER rechtstreeks naar onze challenge.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

25 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kerstkaart Carla.
    Leuk gedaan zo.
    Groetjes , Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi winters tafereeltje ! geslaagd kaartje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooi kerst-tafereel Carla, prachtig gedaan ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, supergaaf winters tafereel!
    Groetjes,Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit mooi bij elkaar gestempeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig winters tafereeltje en mooi door het zo in een reepje op je kaart te zetten. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie stempelkaart, Carla!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtig kaartje heb je gemaakt....
    we zijn begonnen aan een kaartje voor Carlinskaartenparadijs...maar af maken zal nog even op zich laten wachten, maar hij wordt geplaatst voor eind april.
    Liefs Annemarie en merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Carla
    Wat een leuk kerstkaartje mooi gestempeld!
    Ik hoop dat ik nog mee kan doen,maar zeker weten doe ik het deze keer niet!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je dat mooi gemaakt! Mooi gestempeld met een mooi tafereeltje! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je een prachtig tafereeltje gemaakt op deze kerstkaart Carla. Mooi zoals je diverse stempels hebt gecombineerd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Carla!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt de stempels heel mooi gecombineerd, je kerstkaart ziet er weer top uit. Bij ons heet dat dan de Paas/Meivakantie, Pasen valt nu laat,dat kan dan gecombineerd worden met Koningsdag,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig stempelwerk Carla, schitterende kaart.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi Carla. En fijn om te horen dat mijn kaart aangekomen is.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kerstkaart heel subtiel zo. Fijne dagen en geniet lekker van het mooie weer.

    Lieve groet,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart, Carla, leuk met die silhouettestempeltjes.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig kerstkaartje Carla.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart met heel mooi winters landschap. Knap gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. je kerstkaart is prachtig, supermooi stempelwerk Carla!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Woooow carla wat heb je een schitterende kerstkaart gemaakt...zo een mooi tafereeltje erop gemaakt
    Ook moet ik je nog bedanken voor je schitterende verjaardagskaart die ik van je ontvangen heb...
    Ik hoop wel dat jij die van mij ook al heb ontvangen
    Ik heb die maandag in Belgie op de bus gedaan..
    Ik wens je alvast een hele fijne verjaardag en dat nog wel op de 1e paasdag...dat maakt het nog feestelijker
    geniet er maar lekker van
    Lieve groetjes
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi kaartje Carla! Prachtig stempelwerk! En ik heb meegedaan hoor, leuke challenge!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen