Volgers

zondag 17 februari 2019

Condoleance kaartjes

Hallo allemaal,

Het lag hier even stil op mijn blog,
doordat ik ziek ben geweest.
Ik had een serieuze buikgriep te pakken,
maar ik ben eindelijk terug verlost van dat beest in mij.
Wanneer je terug genezen bent ,
 merk je wel meteen,want dan begint het al snel 
weer te kriebelen om iets te maken.
Terwijl ik wat zat rond te neuzen op de computer, 
kwam ik een condoleance kaartje tegen 
dat gemaakt was met de Dutch Doobadoo 470.741.001 Clouds.
Ik vond dit zo mooi, die wolkjes als achtergrond
en 'k ben meteen een gelijkaardige kaart beginnen maken.
Met andere stempels, want dezelfde had ik niet 
en dan is er ook niks van mezelf nog aan.

Voor een niet zo'n leuke gebeurtenis,
maar ik vind de kaartjes toch wel leuk.



Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla

27 opmerkingen:

  1. Dan kun je je flink beroerd voelen Carla en slapjes. Fijn dat je weer beter bent en ook de craetieve kriebels er weer zijn. Dat is ook een goed teken. Je condoleance kaarten zijn erg mooi geworden. Mooi gemaakte wolken en mooie stempels en tekst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi met die wolken!
    zo'n kaartjes worden toch wel op prijs gesteld.
    Fijne zondag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg mooie condoleancekaarten, Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi is je kaartje, vooral de wolken.
    Fijn dat je weer beter bent, altijd fijn om je weer fit te voelen.
    Fijne dag verder,
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Carla,
    Fijn dat je weer wat bent opgeknapt,mooi kaartje heb je gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je weer bent opgeknapt. Mijn man zegt altijd je krijgt weer praatjes en dan ben ik aan de betere hand. Eerst komen de praatjes en dan begint het te kriebelen om weer te knutselen.
    Het is een prachtige kaart, ik durf ze alleen nooit in voorraad te maken. Ik ben dan bang dat er iemand dood gaat.


    Lieve groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig dat je weer bent opgeknapt Carla.
    Je hebt een paar mooie kaartjes gemaakt voor deze gelegenheid, prachtig samengesteld.
    groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig gedaan, die zullen vast heel erg gewaardeerd worden! Fijn dat je weer opgeknapt bent.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje! Ik heb de mask ook en nu ook zwarte distress oxide. Misschien ga ik jouw kaartje dan wel weer als inspiratie gebruiken! Een mooie tekststempel ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het zijn twee hele mooie serene kaartjes geworden ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jammer dat we zulke kaarten soms ook nodig hebben, maar de jouwe zijn prachtig ! En tof, dat je weer genezen bent! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijn dat je weer opgeknapt bent, je hebt 2 hele mooie condoleance kaarten gemaakt, leuk met de wolkjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijn dat je dat beest in je verslagen hebt, Carla!
    Prachtige condoleancekaarten heb je gemaakt.
    Proficiat! Ik zag dat je gewonnen hebt bij Bugaboo!!!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Van zo'n buikgriep kun je je flink beroerd voelen, fijn dat het nu weer wat beter gaat. Mooie kaarten zijn dit Carla. Geeft niks om de inspiratie bij een ander af te kijken, door je eigen stempels te gebruiken en gewoon te beginnen, krijg je vaak ineens toch weer ideetjes, en dan wordt het tóch nog je eigen kaartje! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Juist de condoleance aartjes vind ik zó mooi om zelf te maken.
    Je kan er zoveel liefde in kwijt.
    Deze zijn echt prachtig!!
    Hopen dat je ze nog lang bij je mag houden😉

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Amazing post with lots of informative and useful and amazing content. Well written and done!! Thanks for sharing keep posting.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige stijlvolle condoleance kaarten heb je gemaakt Carla. je hebt ze af en toe nodig.... Fijn dat je weer opgeknapt bent. Het kan lastig zijn. groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goed dat je er weer bovenop bent Carla. Je kaarten zijn erg mooi geworden, heel stijlvol.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie condoleance kaarten Carla!
    Sorry, voor het linken van de kaart, het was niet de bedoeling dat ie bleef staan, het was nl. een test omdat ie op het blog waar die wel moet staan niet gepakt wordt.
    Heb ´m verwijderd.
    Babykaarten is niet mijn thema, misschien een volgende uitdaging.
    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  20. prachtige condoleance kaarten Carla fijn dat je weer bent opgeknapt.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fijn dat je weer terug op de been bent. Prachtige condoleance-kaarten maakte je met de wolkenmal.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Fijn dat je weer opgeknapt bent Carla. Je kaart zijn prachtig. Lijkt me zo leuk om te doen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen

  23. Thank you for sharing of information.I would like to share with you some information about our services Background Removal Service
    Car Image Editing service
    clipping path service

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Great post. Articles that have meaningful and insightful comments are more enjoyable, at least to me. It’s interesting to read what other people thought and how it relates to them or their clients, as their perspective could possibly help you in the future.

    Skip Hire Near Me
    Mini Skip Hire
    Midi Skip Hire
    Builders Skip Hire
    Maxi Skip hire
    RORO Skip Hire
    2 Yard Skip
    4 Yard Skip
    6 Yard Skip
    8 Yard Skip

    BeantwoordenVerwijderen