Volgers

zondag 17 juni 2018

Spring Tulips (1) Beccy's Place)

Hallo allemaal,

Beccy heeft een mooi fleurig clear stamp setje gemaakt,
dat vanaf deze maand te verkrijgen is in
Ik kreeg ze toegestuurd om er voorbeeldkaartjes mee te maken.
De eerste is hier vandaag te zien 
en de tweede komt morgen op mijn blog.


Ik heb gestempeld op groen kraftpapier, 
wat achteraf bekeken toch wat te flauw overkomt.
Daarna ingekleurd met Faber Castell Polychromos.
Het kader rond de bloemen is gemaakt met een mal uit China.
Het boordje rechts, is gemaakt met een mal van Nellie Snellen.
Op de gehele kaart zit groen, oranje en bruin kraftpapier.


Gisteren zijn we naar de trouwreceptie geweest van 
de dochter van onze veehandelaar.
Weten jullie nog dat ik al een kaartje voor hun klaar had met koeien.
Deze


Hun reactie op deze kaart weet ik nog niet.
Al hun post zullen ze op een rustig moment later wel openmaken.
Daarna hoor ik het vast wel.
Maar wat wij gezien hebben vond ik heel origineel.
Ze trouwden in een koets getrokken door een koe.
Misschien dat jullie het in Nederland niet zo ongewoon vinden, want de boer met koe en koets kwamen uit Nederland.
Ik denk niet dat je zoiets in België kan vinden.



Mooi hé.


Ook het bruidspaar vond ik prachtig.
Zij in een door haar moeder gemaakte bruidsjurk, zo mooi.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot morgen ?
 Groetjes 

Pssst !!!
Breng ook eens een bezoekje aan ons challengeblog
Carlin's Kaartenparadijs


Dit gaat op 1 juli a.s. van start.



11 opmerkingen:

  1. Mooie fleurige kaart, Carla.
    En je trouwkaart was nu wel heel toepasselijk, leuk. Heb hier ook nog nooit een koets met koeien ervoor gezien. Vind het wel super origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. erg leuk geworden !
    nog een fijne zondag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart met die tulpen Carla. Sierlijke stansen heb je gebruikt. Ook de kaart voor het bruidspaar was heel toepasselijk en vrolijk. Leuk die koets met koe ervoor, dat heb ik nog nooit gezien en inderdaad een mooi bruidje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Carla,
    Wat een mooi bloemenkaartje heb je gemaakt!
    Wat leuk dat bruidspaar en die koets met koe is erg origineel, vroeger toen ik kind was heb ik het weleens gezien, later niet weer, heel leuk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooi bloemenkaartje met mooie stansen erom heen! De koeienkaart vind ik ook erg leuk. Deze koeien gebruik ik ook wel eens vind ze geweldig. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful cards and what a lovely bride!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi kaartje met de tulpen Carla. De kaart met koetjes is ook leuk en wat een mooi bruidspaartje.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou een ik heb het hier ook nog nooit gezien Carla een koets met een koe! Je kaartje met de tulpen is prachtig.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje heb je gemaakt. Misschien inderdaad beter op wit papier? Zo is het ook mooi, maar het doet wel wat met de kleuren.
    Wat leuk dat je ons laat meegenieten van de koets met koe! Nog nooit gezien, hier, hoor! Heel origineel!
    Ze zien er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi ingekleurd, Carla en ik denk dat het op wit papier wat beter was uitgekomen.
    Wat is dat gaaf, die koets met koe en wat een mooi paar!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze kaart is ook mooi,Carla.Ik las dat je er zelf niet zo tevreden over was.Misschien de volgende keer op wit papier?

    Wat een leuke foto's van het bruidspaar.Een koets met een koe ervoor,dat heb ik ook nog nooit gezien.Heel apart :).

    Groetjes,Sylvia.



    BeantwoordenVerwijderen