Volgers

dinsdag 30 april 2013

Rose Bouquet set

Hallo allemaal,

Er is terug een nieuwe digi set bij Beccy's Place uit en ons design team mocht ze gebruiken om er voorbeeldkaarten mee te maken.
We hadden de keuze uit 3 mooie digital stamps met rozen, waarvan ik er 2 gebruikt heb.
De Baccara roos, die je hieronder op mijn kaartje kan zien en  wat ik voor  volgende week heb, hou ik nog  even geheim.


Om de stempel van deze elegante roos mooi tot zijn recht te laten komen, heb ik mijn kaartje vrij rustig gehouden en er een klassieke kaart van gemaakt.
De digi heb ik ingekleurd met Derwent Coloursoft.
Het ovaal heb ik een beetje aangezet met Distress Ink, bundled sage van Ranger.

Deze roos komt uit Rose Bouquet set van Beccy's Place 
en is sinds gisteren te verkrijgen in haar STORE

May challenge:
Niet te vergeten dat er een hele mooie prijs te winnen is voor de winnaar van de mei challenge.
Deze Rose Bouquet set of een Bird House Rubber Stamp set, kijk zelf maar eens op Beccy's Place blog.
Wat je ervoor moet doen is heel eenvoudig,  een kaartje maken met eender welke digi van Beccy erop.
Je mag hiervoor zelfs haar freebies gebruiken.
Deelnemen kan tot en met 31 mei.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot ziens, 

19 opmerkingen:

  1. You´ve done a great DTcard. Love your colouring on the rose. Well done :)
    Hugs Malin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Dora,
    Prachtige dige is dit, weer super ingekleurd en..een hele mooie kaart gemaakt...liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi nu noem ik ineens Dora.
      Missen is menselijk en als je heel veel reacties plaatst dan kan je dit gemakkelijk voorhebben.
      Geeft helemaal niet hoor Ans.

      Verwijderen
  3. Prachtig kaartje Carla, mooie warme kleuren!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig hoor, en de eenvoud siert de kaart Carla.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Carla en zo mooi ingekleurd toppie hoor.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ben weer terug van afwezigheid..

    super mooie kaart
    mooie kleuren en een prachtige roos!

    liefs Gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo mooi met het diep rood en groen, knap stukje werk Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende stijlvolle kaart heb je gemaakt Carla, hij is prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig, Carla! Weer zo mooi gedaan!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er perfect uit.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel stijlvolle prachtige kaart Carla !
    gr.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Carla,

    wat een stijlvolle kaart!
    Prachtig met die dieprode kleur, geeft een warm gevoel...

    Lieve groeten Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Carla

    Prachtig gedaan weer .

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is het weer een prachtig kaartje. Ik kijk uit naar volgende week.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaartjes Carla....zowel de roos als de zonnebloemen ....ze zijn alle twee schitterend....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Carla, your card is beautiful. I love the colors.

    Your Beccy's Place DT Sister, Emily

    BeantwoordenVerwijderen