Volgers

vrijdag 19 oktober 2012

Snowboy

Dag lieve volgertjes,

 Vervolg...
Mag ik jullie vandaag voorstellen aan Snowboy.
Net zoals de vorige twee heb ik ook deze zelf getekend.


Een close up van mijn Snowboy

Mijn Snowboy is ingekleurd met Derwent Coloursoft.
Daarna heb ik hem uitgesneden in een ovaaltje.
Het randje eronder is gemaakt met Classic Scalloped Ovals Small van Spellbinders.
De kerstroos is gemaakt met de Creatables Poinsettia Lr0122 en Lr0142 van Marianne Design en in het midden zit FLP022 Floral Punch Small Set van Nellie Snellen met daarop 3 kleine zwarte pareltjes.
Hier en daar het ik wat afgewerkt met stickles.
Het scrappapier komt van Boekenvoordeel.


Wie mijn  Snowboy leuk vindt mag hem zelf ook gebruiken, maar dan zou ik het wel tof vinden als jullie naar mijn blog  linken.
Volgers die ook van mijn groepshyves lid zijn, gelieve deze nog niet op Hyves te tonen, want daar komt in de toekomst nog een themakaart mee.
Wordt Vervolgd...

Gezellig dat je even kwam kijken.
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot ziens, 
 Groetjes Carla

23 opmerkingen:

  1. Het gaat steeds leuker worden bij je met deze Snowman familie! Ik vind het heel erg leuk gedaan van je zeg! Dank je wel voor weer een leuke digi.

    groetjes, Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg ,hier is ie dan,de zoon van Mr. en Mrs. snowman denk ik.Je hebt er een mooie kaart van gemaakt en ik hoop dat je sneewmanfamillie nog groter wordt want ze zijn stuk voor stuk leuk om te zien.Proficiat zusje,ik ben trots op je.
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig Carla ,ik ben blij met je digi's hoor gebruik ik ze nu nog niet, maar dat gaat gebeuren, ik heb zo het idee dat er een hele familie aankomt wat super van je ,je tekent heel erg leuk.
    Dit kaartje is ook weer prachtig je hebt het wel in je vingertjes hoor,prachtig, je bent een kanjer.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je bent goed op dreef Carla:0)
    dit is ook weer zo'n leukerd! neem hem graag mee...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is prachtig Carla.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaaaa gezinsuitbreiding!! Heel erg leuk Carla en je hebt er een supertoffe kaart mee gemaakt!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Carla

    Ik wist het ...het kindje , ook weer zo,n schatje .wat ben jij daar goed in zeg .Super leuke kaart enne morgen het meisje ????!!!

    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zou je al willen weten hé... maar 'k verklap nog niks.
      Tot morgen.

      Verwijderen
  8. Wat een lieverdje weer Carla, mooi kaartje heb je er mee gemaakt. Ook je mrs Snowman vind ik super, je hebt al een hele familie bij elkaar getekend. Heel knap.
    Enne...ik denk ook dat er morgen een zusje voor snowboy komt!?
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed zeg! Je houd ons wel in spanning hihihih... Heel mooi gedaan!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I adore all your snowmen^_^
    Gorgeous card my friend,have an happy weekend^_^
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Is de familie nu kompleet Carla?
    ook dit is weer een hele leuke.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Carla, je bent hier echt goed in! Mooi kaartje laat je ons weer zien!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaartje is weer erg mooi en je stempel heb ik weer meegenomen, super Carla!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is weer prachtig Carla, je bent een talentje hoor, superkaartje heb je er ook mee gemaakt. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart Carla, ik zie dat je ook een tekentalent hebt, mooi gedaan hooi.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze snowboy is ook al zo leuk, Carla! Wat een leuke snowman serie heb je gemaakt! De kaart is ook al zo mooi! Heel knap gedaan hoor je eigen ontwerp sneeuwpoppen!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  17. He is adorable too! Just love how you've drawn his scarf and hat! and that his card mirror's that of his sister snowgirl. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wowwwwww deze had ik gemist ook super leuk Carla
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen