Volgers

donderdag 27 september 2012

Hello snowman

Dag allemaal,

Jaja ons Carlaatje heeft weer een kerstkaartje gemaakt.
Ik zag gisteren de nieuwe sketch bij Christmas Challenge (with sketches) en vond hem zo leuk dat ik meteen begonnen ben om hem uit te werken.
Het leuke eraan vind ik dat het geen al te drukke sketch is en dat die ook voor een langwerpige kaart kan gebruikt worden.
Ik heb hem dan ook zo gemaakt, want dat kost me een pak minder aan verzending.


Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot ziens, 
 Groetjes 
Carla

21 opmerkingen:

  1. Die is leuk Carla,ik denk nog maar niet aan de postzegels die ik straks nodig heb met de kerst.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind dit een erg mooi kaartje Carla, helemaal kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi kaartje en ja de sketch leent zich ook voor langwerpig.
    Gelukkig zit hier geen verschil tussen vierkant of langwerpig, want maak toch bijna alleen maar vierkant

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een poepie van een kerstkaart Carlaatje,ik vind hem zo schattig,wat een mooi papier heb je weer gebruikt,ik vind je kaart prachtig
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijk sneeuwmanneke, leuk gedaan Carla! Lekker traditioneel!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Carla,
    Wat een vrolijk kerstkaartje heb je gemaakt!
    Leuk dat je meedoet met de challenge bij CCWS!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij staat maar vrolijk te zwaaien op je kaartje Carla, volgens mij vindt hij het kaartje ook helemaal top!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo geraak je gauw aan een voorraadje Carla! Leuk kaartje hoor!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw hij is super geworden Carla, ik vind hem weer top geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous card:) Many beautiful papers and lovely funny snowman:)
    Big hug dearest friend,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Carla
    Zo jij komt al lekker in je kerstkaartjes .
    Deze is ook weer lekker vrolijk .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is dit een leukerd zeg Carla! Ik vind 'm erg mooi: mooie sneeuwpop, mooi papier en mooie details. Helemaal top! Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Carla,
    Wat een vrolijke Kerstkaart! Heel mooi gemaakt! Dat herinnert mij er aan dat hier de produktie van Kerstkaarten ook weer op gang moet worden gebracht, lol! Ik wens je een heel fijn weekend!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een erg leuke kerstkaartje Carla!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Carla.
    Wat heb je een leuke kaart gemaakt met de sketch.
    Leuk dat je mee doet met de Challenge van CCWS, veel succes.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wowwww carla wat een dotje weer ook de
    kleurtjes super
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Carla, wat een leuke kaart! Ik hou wel van die frisse kleuren enne .. die sneeuwpop is erg leuk. Gezellig dat je weer meedoet met CCWS, liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jij hebt de sketch ook gebruikt zie ik, handig he. Je kaart ziet er gezellig uit Carla, succes.

    Groetjes inge

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke kaart, Carla, en wat een leuke kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen