Volgers

maandag 4 juni 2012

Money card

Hallo allemaal,

Van harte welkom aan mijn nieuwe volgers, leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden.

Ik heb gisterenavond ook weer niet stilgezeten.
Het plaatje had ik al eerder ingekleurd, maar gisteren wist ik ineens wat ik ermee ging doen.
Bij Annete's creafarm/ loopt er nog tot 14 juni een challenge met een leuk kaartmodel voor als je wat geld wil schenken.
Weldra is mijn petekindje, Niels, jarig en dan komt dit kaartmodel me wel goed van pas.


Nog een close-up van de leuke cowboy


De werkbeschrijving kan je via e-mail bij Annette aanvragen
Gezellig dat je even kwam kijken.
Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.
Tot ziens,
Groetjes Carla

20 opmerkingen:

  1. Wat een leuke jongenskaart is dat geworden! Heel lief stempeltje! Dat heb je weer super mooi gedaan Carla!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt weer een mooie creatie gemaakt Carla helemaal geweldig groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. BELLISSIME....VERAMENTE UNA BELLA IDEA...QUELLA COL BAMBINO E' STUPENDA
    CIAO ALE

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gedaani Die cowboy heb je prachtig ingekleurd en de kleur van het kaartje vind ik ook super!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend kaartje. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke jongenskaart heb je zo gemaakt. Super1
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Carla

    Jij zit ook niet stil .....
    Wat een leuk model weer en het stempeltje is weer zo mooi ingekleurd .ook leuk met zijn naam erop .

    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi gedaan.
    (heb zelf dit patroon al een paar keer aangevraagd, maar tot op heden nog steeds niet gekregen)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik had het ook gevraagd, maar ook niet ontvangen en dan ben ik er zelf maar aanbegonnen. Is echt niet moeilijk hoor.
      Tja, soms loopt het internet al eens in 't honderd.

      Verwijderen
  9. Wat een leuk en fleurig kaartje heb je er van gemaakt Carla.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een supermooi kaartje Carla!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige jongenskaart, heel leuk gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wonderful idea! Beautiful colours and cute image!
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is ie onwijs leuk! Mooi modelletje en zoooooo'n leuk geheel, fris en vrolijk. Supers!
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  14. WOW, Carla, wat heb je weer een leuke jongenskaart gemaakt! Mooi hoor met de naam er op!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele leuke jongens kaart Carla
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Liefste Carla,Je hebt heel mooie en kreative werkjes op je Blogspot.Fantastisch! Danke voor die vele wondermooie inspiraties en ideen!Ik heb eerst in Juli 2011 met designen en Papierdekorationen begonnen. En ik kan daarmee niet meer ophouden! Het is zo een tolles Hobby. En af de 18.05.2012 heb ik mijn droom een eigen Hobby speziaal voor Kaarten te maken en scrapbooking,geopend!
    Ik zou het tof vinden dat je een kijkje neemt op mijn kreative website en natuurlijk in mijn Hobby Online Shop. www.hobby-crafts-and-paperdesign.de (Ik ben belgische en woon in duitsland) vele Groetjes van Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi envelopje, en wat leuk om te krijgen Carla!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. What a great green colors you used!I love it!
    Hugs, Sonya!

    BeantwoordenVerwijderen