Volgers

maandag 26 maart 2012

Witte kaart

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik, zoals iedere maand, de opdracht voor de themakaart op mijn groepshyve geschreven. Eens iets heel anders, een WITTE KAART. Hoe witter hoe beter.
'k Vind dit zelf ook niet zo'n gemakkelijke opdracht, maar 't is wel gelukt om er iets van te maken.
Dit is mijn bijdrage aan dit thema:


Ik heb slechts een beetje zwart gebruikt voor de tekst, de rand er omheen en de ringen (3 afzonderlijke stempels)
De buitenste randjes van de kaart zijn gemaakt met Lr0161 Creatables kant
Links onder de bloemetjes heb ik de 2 malletjes Lr0157 creatable decoratieve elegantie gebruikt
Nog het kleinste vlindertje uit het setje Lr0158
Alles deze malletjes zijn van Marianne Design.
De bloemetjes zijn gemaakt met de ponsjes Van Nellie Snellen, Floral punch small set FLP027 rose flower, Foral punch medium set FLP028 Rose flower, Floral punch FLP031 jumbo Rose leaf (blaadjes)Het hart komt uit de multi fra's MFD 022 van Nellie Snellen.
Voor de verdere afwerking heb ik nog een wit strikje op de kaart gebracht en in het midden van de bloemen zit een stipje gemaakt met witte perlepen.
Gezellig dat je even kwam kijken.
Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.
Tot ziens,
Groetjes Carla

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk thema weer Carla, ik zal zien of ik iets kan maken. Een witte kaart is zeker niet gemakkelijk, maar jij hebt er weer iets moois van gemaakt.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooie kaart heb je gemaakt Carla,helemaal passend voor een huwelijk!
    Groetjes, Alix

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Chique hoor! Dat heb je mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig zo,n witte kaart

    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooi Carla:0)
    die paarse koe vind ik zo geinig:0) alles goed op de boerderij?
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi en stijlvolle kaart Carla!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie witte kaart ,dit wordt een moeilijke opgave maar die van jou is top!
    groetjes zus

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze ziet er super mooi uit! Ik was net ook even aan het stoeien met een witte kaart, hopelijk gaat het lukken en kan ik meedoen aan de themakaart van deze maand. En staan de koeien nog steeds zo blij in de wei? Een hele fijne week!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen