Volgers

vrijdag 27 januari 2012

Mini challenge jolanda

Hallo allemaal,

Vandaag eindelijk het kaartje plaatsen dat ik gemaakt heb voor de mini challenge van Jolanda (zie in mijn sidebar).
Ik had hem al klaar, alleen was het er nog niet van gekomen om hem te plaatsen.
Omdat de challenge over de liefde gaat, moesten er zeker hartjes op mijn kaart komen en natuurlijk ook nog een gepast plaatje en tekst.

                                           Het plaatje heb ik ingekleurd met Derwent Softcolour.

Daarna met de hand uitgeknipt in een hartje en er nog een iets groter hartje in rood ondergeplakt en uitgeknipt.
Het andere hart met het sierrandje is een multi frame van Nellie Snellen.
Onderaan een boordje dat ik pas heb aangekocht, Lr0201 Creatable Lace van Marianne Design.
Daarop heb ik een kantje geplakt dat ik bij Boekenvoordeel gekocht heb.
De bloemetjes heb ik gemaakt met de Floral Punch FLP006 medium flower-2 van Nellie Snellen.
In het midden ervan heb ik pareltjes geplakt voor de bloemenhartjes.
De blaadjes zijn gemaakt met Lr0106 Creatables Flora 2 van Marianne Design.
Op het grote hart plakken 2 vlindertjes gemaakt met Lr0158 Creatables vlinders van Marianne Design.
Het scrappapier komt van Boekenvoordeel.
Gezellig dat je even kwam kijken.
Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.
Tot ziens,

9 opmerkingen:

  1. ha die Carla,
    Leuk dat je meedoet met mijn mini-challenge Liefde is...Je kaart is helemaal in de valentijnssfeer met al die hartjes:0) Je hebt er iets moois van gemaakt en wat een lief stempeltje en prachtige details! veel suc6 en graag tot een volgende keer!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje Carla, erg mooi gemaakt.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Soooooo beautiful Carla! Een heel fijn weekend!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach wat een lief kaartje zo met die beertjes heel mooi.groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig berenpaartje! Als dat geen liefde is!!
    Knap gedaan Carla!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super lief kaart, erg mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi gemaakt Carla, zo schattig die 2 beertjes!groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen