Volgers

vrijdag 30 september 2011

Kaart met chocolaatjes

Hallo allemaal,

Een kaartje voor de verjaardag van mijn zoon, die in oktober jarig is.
Een echte zoetekauw.
'k Weet zeker dat ik hem hiermee heel veel plezier mee doe.
De voorkant met een gigantische ijscoupe.
Hij zal het wel jammer vinden dat die niet eetbaar is.
De binnenkant van de kaart met iets lekkers erin en ik wed dat deze er niet lang zullen inzitten.

Voor de liefhebbers die dit kaartmodel eens willen uitproberen zet ik hieronder het patroontje en een korte beschrijving neer.

Werkbeschrijving: Maak de kaart en het bakje volgens het patroontje.
Ril en vouw de stippellijnen.
Snij de korte rode lijntjes in.
Vouw en plak het doosje in elkaar.
Snij het scrappapier 1 cm kleiner dan de cardstock en plak alles met dubbelzijdig kleefband vast.
Opgelet bevestig wel eerst aan de binnenkant van de kaart eerst de lintjes om het doosje dicht te knopen.
Plak het doosje goed steving vast in de binnenkant van de kaart en doe er tenslotte 4 chocoladreepjes in (de Merci chocolaatjes van Aldi passen er perfect in, gebruik je andere dan kan het zijn dat je de afmeting van je doosje een beetje moet aanpassen)
Versier je kaart naar eigen smaak.
Succes verzekerd met deze smulkaart.

Gezellig dat je even kwam kijken.
Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat.
Tot ziens,
Groetjes Carla

10 opmerkingen:

  1. ha die Carla,

    wat een leuke en lekkere kaart:-))
    bedankt voor het patroon!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk zo met die chocolade erin
    mooie stempel ook
    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart weer Carla, ik heb er zelf ook een gemaakt maar dan een dubbele ;o)

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes maak jij! Ik ben volger geworden, als je tijd en zin hebt, kom je ook maar eens langs op mijn blog!
    Groetjes
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Carla,

    Leuk dat je weer even langs bent geweest! Vind het echt super gezellig al die bezoekjes van iedereen! Hoop in de toekomst dat het alleen maar meer wordt ;D Al vast gefeliciteerd met je zoon! Je hebt weer een lekker ;P kaartje gemaakt.

    Groetjes!
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi carla, bedankt voor je lieve reactie, dat is altijd leeuk. maar jou chocolade doosje is ook helemaal top.
    leuk gedaan. gr lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super leuke kaart Carla! En was je zoon er blij mee of moet hij de kaart nog krijgen? Handig hoor dat patroontje erbij, bedankt hiervoor, ik ga het zeker een keer uitproberen!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je een prachtige creatie gemaakt voor je zoon, daar zal hij vast heel blij mee zijn.
    Dat klopt dat je me gemist hebt op de beurs, in het weekend was ik er niet.
    Hopende op een volgende keer.
    Alvast gefeliciteerd met je zoon.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is die super leuk geworden, wat zal hij groots zijn met deze kaart. Nog gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toch handig die patroontjes van jou Carla, wilde deze graag weer eens maken en zo kon ik snel de maten op zoeken.

    Dank je wel.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen