Volgers

zaterdag 7 september 2024

Barnyard Birthday (2) Contributor bij Beccy's Place

Hallo allemaal,

hier zijn we alweer.
Omdat ik gisteren een laat mijn bericht had gepost,
ben ik vandaag voor het vervolg ook wat later op de dag.
Mijn 2de kaartje met de digital stamp set 'Barnyard Birthday'.

Eerst met een gesloten staldeur.
en wat staat er op stal ... ?
hihihi een paard.
Het paard komt uit de set 'Barnyard Birthday' van Beccy's Place.
Dit heb ik ingekleurd met Faber Castell Polychromos potloden,
uitgeknipt en opgeplakt.
De staldeuren heb ik zelf getekend en in potloodlijnen gelaten.
Zoals je kan zien, kunnen de staldeuren open en toe.

Op 18 en 19 september kom ik terug met 2 werkjes voor Beccy.

Gezellig dat je even kwam kijken. 
 Ik vind het heel leuk als je een reactie achterlaat. 
 Tot kijk, 
 Groetjes 
 Carla



19 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk Carla !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie openslaande staldeuren en dat paard is te grappig!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel geinige kaart voor een paardenliefhebber.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk is dit nou ook weer.
    Hoe verzin je het toch steeds?
    Mooi gelukt, de deuren.
    Het paard is mooi ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, wat leuk! Ik schoot er spontaan van in de lach.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is je kaart gaaf met die mooie staldeuren en het geinige paard erachter.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gaaf idee met die stal deuren.
    Het paard mag er ook zijn , heel leuk kleur gegeven.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk gedaan zo zeg!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha die Carla
    Wat heb je dit weer leuk gemaakt, grappig dat leuke paardje achter die staldeuren
    Mooi gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die is grappig en wat een leuk idee met de staldeuren!!!
    Groetjes, Sigrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart en dat paard is zo mooi gekleurd ook. Prachtig geheel.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je dat leuk gemaakt met die staldeuren Carla. Een mooi ingekleurde kaart , het is een heel leuk tafereeltje geworden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gaaf zeg, die staldeuren en dat leuke paard wat eruit piept, enige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat leuk zeg!! Die staldeuren met dat paard er achter. Heel tof.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohlala, je bent zelf al aan het tekenen gegaan; Heel leuk hoor met die opengaande staldeuren. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk de staldeuren die open en toe gaan en waarachter een grappig paardje verborgen zit!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen